Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, obracím se s žádostí o pomoc.
Dne 17.6.2019 jsem si naivně založila na zkoušku za údajných 149,- Kč stránku na seznamce be2 Luxembourg.
Následně mi byla 19.6.2019 stržena částka 4752,- Kč.
Ihned 21.6 jsem prostřednictvím předepsaného formuláře na stránkách be2 zaslala Výpověď ve lhůtě 14dnů, a vrácení uhrazené částky.
Jediná komunikace z jejich strany proběhla formou automatické odpovědi, kde mně měli do 5 dnů kontaktovat.
Následně jsem napsala email 28.6 s upozorněním, na dříve zaslaný. Další komunikace z mé strany 15.7.
Na stránce seznamky stále profil je, stále je uvedeno PREMIUM členství, ale po rozkliknutí bylo již 30.6.2019 členství úspěšně vypovězeno.
Nikdo nereaguje, neodpovídá.
Zrušit členství, vrátit uhrazenou částku, vymazat mé údaje o platební kartě z databáze.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Děkuji, budu kontaktovat společnost na uvedeném mailu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.