Společnost


Nábytek Elegance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34913Vadné dodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2019, před 5 lety

Dana Klodová

Znění stížnosti

Ráda bych, kdyby obchod refundoval náklady na další práce z důvodu nekvalitně dodané kuchyně BOLERO.

Při objednávce nábytku BOLERO byla provedena telefonní kontrola, která proběhla bez problémů. Domluvili jsme se rovněž na termín dodání, který byl z důvodu plánované dovolené předem avizován a člověk tak dopředu věděl, že se dodávka zpozdí o 1-2 týdny. Z hlediska dovozu firma vyšla vstříc, když jsme žádali doručení v pátek nikoliv v sobotu. Z hlediska komunikace bylo vše v pořádku.
Žel po objednávce (cca do 1týdne) jsem si uvědomila, že jsme nespecifikovali otevírání velké potravinové skříně a proto firmě volala, podle instrukcí jsem zadala požadavek na vyvrtání bantů na levou stranu, nicméně při montáži bylo zjištěno, že se tak nestalo. Rovněž skříň došla z horní strany dosti obitá a musí se lakovat. Rovněž bylo překvapením, že skříně mají různou hloubku (např. 15cm) u kterých by to tak nevadilo jako u rohové (maskovací), která měla původní hloubku když přišla snad jen 30/40cm a dvířka zbytečně velká. Člověk by logicky předpokládal, že když bude skládat rohovou kuchyni, bude počítat s tím, že celková šíře maskovací skříně (90cm) bude dělena na +/-60cm (klasická hloubka) a 30cm dvířka. Nicméně přišla dvířka o velikosti 50cm, hloubka skříně byla nesmyslných 40cm!, musela se tak upravit na předpokládanou hloubku 60cm, dvířka říznout na 30cm (které klasicky mají třeba u dřezové skříňky), banty a přiložený klínek přesunout. Nekvalita je na první pohled vidět na zadní desce prvního výsuvného šuplíku, který se ani nikdo nenamáhal nalakovat na bílo. výklopy vrchních skřínek končí každá jinde (až komické). Horší však v případě, že dřou jedna o druhou, nebo dokonce vbc nelze plně otevřít, protože se bijí jedna o druhou (a to rozhodně není montáží, když dvířka nad těmito lze otevřít bez problému a korpus je jeden a tentýž!).

Na firmu jsem volala, paní byla nemocná, nechtěla jsem na ni být nepříjemná, nicméně jsem ji podobně věci vysvětlila. Žel nejenom, že se nedostavila nabídka refundace, ale ani omluva. Byla bych ráda, kdyby obchod stížnost konstruktivně vyřešil. Nezlobte se, ale vymlouvat se na nekvalitního výrobce za řešení nepokládám.


Produkt

Skříně kuchyně bolero


Požadované řešení

Finanční refundace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 14:41, před 5 lety

Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, "prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné".

Není-li tomu tak, jedná se o vadu zboží a spotřebitelka má právo zboží reklamovat. V rámci reklamace má spotřebitelka nárok na odstranění vad skříní a to buď opravou věci, výměnou za nový kus, není-li ani jedno z těchto řešení možné, má nárok na odstoupení od smlouvy, tedy i na vrácení zaplacené částky. Spotřebitelka může namísto předešlých řešení požadovat slevu z kupní ceny. Argumentaci tím, že zboží je od nekvalitního výrobce, je třeba odmítnout, neboť povinnost dodat spotřebitelce bezvadné zboží nese prodávající.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelce vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.