Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34922Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2019, před 5 lety

Anna Chebenová

Znění stížnosti

Nebyla jsem informována, že si mám zásilku vyzvednout. Doručovatel nedal do poštovní schránky výzvu na vyzvednutí, důležitá zásilka stála na poště 5 dní, stálo ma to peníze za telefonování na podací poštu v zahraničí abych zistila kde se zásilka nachází. Hrozí sankce, za neskoré podání důležitých informaci.
Kdo je za to zodpovědný? Jakým právem se takhle chováte ke klientům. Kdo zaplatí odškodné za vzniklé problémy? Na přepážce se vymlouvají na brigádniky, na depe na nepřístupnost schránek, samé výmluvy - no proste organizovaný bordel. Všechno zdražujete, kvalita vašich služeb je neskutečná. Když se stěžujete pani na depe zloží telefón, to je obraz české pošty!!!


Produkt

expresne zaslán obchodní balík


Požadované řešení

Informace o odškodnění, za vzniklé náklady


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 09:05, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.