Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
12.7.2019 jsem se registrovala na seznamce Singles50. 9.8. jsem napsala e-mail s žádostí ohledně ukončení členství a smazání profilu. Přišla automatická odpověď s popisem jak na to. Napsala jsem tedy ručně žádost a v příloze zaslala podepsanou tak, jak bylo třeba. Nepoužila jsem doporučený formulář z jejich stránek, ale ručně napsala na kus papíru vše, co bylo nutné dle instrukcí z e-mailu. Od té doby se nikdo neozval a členství bylo automaticky prodlouženo. Na internetu jsem si zjistila několik dalších e-mailových adres, na které jsem svou žádost přeposlala a pořád nic. Bombarduji je e-maily už týden. Dokonce jsem nyní použila i adresu pana Hlaváčka a poslala mu druhou výpověď včetně stížnosti, kterou jsem poslala taktéž i poštou na adresu firmy. Podle instrukcí jsem v podstatě splnila vše, co jsem měla. Ráda bych, aby mi bylo potvrzeno zrušení členství, smazán profil a aby mi firma potvrdila, že jim nic nedlužím, aby mi náhodou nezačaly též chodit výhružné e-maily ohledně dluhu.
Singles50
Požaduji od firmy potvrzení o zrušení prémiového členství, smazání profilu a potvrzení, že nic nedlužím.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Spotřebitel by mohl využít také bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem, kopií výpovědi atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Na tuto adresu jsem posilala uz dva e-maily. Bez jakekoliv reakce zpet. Jedine co mi prislo z e-mailu zakaznickeho servisu bylo podekovani za vypoved,ackoli platba je pry jiz v procesu a clenstvi prodlouzeno. Pokud pry budou mit problemy s platbou,ozvou se mi. Odepsala jsem,ze nic dalsiho platit nehodlam a tak se jim zadna platba strhnout nepodari. Cekam na jejich vyjadreni.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyjádření ke sdělení spotřebitelky.
Spotřebitelka nám sdělila, že se nakonec podařilo případ vyřešit, stížnost proto uzavíráme.