Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34924Nezrušené premium členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2019, před 5 lety

Jiřina Sýsová

Znění stížnosti

Dobrý den,

12.7.2019 jsem se registrovala na seznamce Singles50. 9.8. jsem napsala e-mail s žádostí ohledně ukončení členství a smazání profilu. Přišla automatická odpověď s popisem jak na to. Napsala jsem tedy ručně žádost a v příloze zaslala podepsanou tak, jak bylo třeba. Nepoužila jsem doporučený formulář z jejich stránek, ale ručně napsala na kus papíru vše, co bylo nutné dle instrukcí z e-mailu. Od té doby se nikdo neozval a členství bylo automaticky prodlouženo. Na internetu jsem si zjistila několik dalších e-mailových adres, na které jsem svou žádost přeposlala a pořád nic. Bombarduji je e-maily už týden. Dokonce jsem nyní použila i adresu pana Hlaváčka a poslala mu druhou výpověď včetně stížnosti, kterou jsem poslala taktéž i poštou na adresu firmy. Podle instrukcí jsem v podstatě splnila vše, co jsem měla. Ráda bych, aby mi bylo potvrzeno zrušení členství, smazán profil a aby mi firma potvrdila, že jim nic nedlužím, aby mi náhodou nezačaly též chodit výhružné e-maily ohledně dluhu.


Produkt

Singles50


Požadované řešení

Požaduji od firmy potvrzení o zrušení prémiového členství, smazání profilu a potvrzení, že nic nedlužím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 09:32, před 5 lety

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Spotřebitel by mohl využít také bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem, kopií výpovědi atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 17:31, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2019 18:54, před 5 lety


Jiřina Sýsová

Na tuto adresu jsem posilala uz dva e-maily. Bez jakekoliv reakce zpet. Jedine co mi prislo z e-mailu zakaznickeho servisu bylo podekovani za vypoved,ackoli platba je pry jiz v procesu a clenstvi prodlouzeno. Pokud pry budou mit problemy s platbou,ozvou se mi. Odepsala jsem,ze nic dalsiho platit nehodlam a tak se jim zadna platba strhnout nepodari. Cekam na jejich vyjadreni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2019 11:19, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyjádření ke sdělení spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2019 10:44, před 5 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se nakonec podařilo případ vyřešit, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.