Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34927Arogance řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2019, před 5 lety

Assel Janischová

Znění stížnosti

PPL nezaslalo žádné oznámení, že nějaký balík bude doručovat takže jsem o tom vůbec nevěděla. Zmeškala jsem jeden hovor z neznámého čísla a za nějakou dobu přijel řidič PPL a ihned jak vystoupil z auta začal nadávat pomocí vět "nemůžete vzít ten ****** mobil", že už je tu za mnou podruhe a už ho to nebaví. Byl hrozně arogantní. Snažila jsem se něco říct, ale bylo to zbytečné. Balík měl docela velkou dobírku a neměla jsem hotovost, chtěla jsem zaplatit kartou. Terminál nefungoval. Pak jsem ho požádala ať to da do nejbližšího Parcel shopu a říkal, že to nejde protože balík je na firmu. Balík na firmu rozhodně nebyl, jsem to zkontrolovala. Spíš prostě nechtěl vyjít vstříc. Rekl, ze ho pošle zpátky a zběsile odjel. Není to žádná pěkná zkušenost.


Produkt

Doručení baliku PPL


Požadované řešení

Řidič by měl dělat nějakou jinou práci, než práci s klienty již jeho přístup není přijatelný. Osobně bych přála aby už moje balíky nikdy mi nedoručoval a asi budu muset využít služby nějaké jiné přepravní společnosti, protože nechci ihned ráno mít zkažený den.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 09:16, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2019 08:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.