Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#34929Převod k novému dodavateli bez mého souhlasu, nedodání konečného vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2019, před 5 lety

Jana Jakubcová

Znění stížnosti

Obdržela jsem dopis od Stabil Energy,kde mě informují,že mě od 1.8.2019 převedli k novému dodavateli Zelená Energie, který mi už zaslal nový rozpis a poděkování, že jsem si zvolila jejich společnost. Nikdo mě o převodu předem neinformoval,nemohla jsem si vybrat nového dodavatele.
Dále jsem byla informována Stabil Energy, že obdržím konečné vyúčtování. Po zkušenostech s vyúčtováním za rok 2018,kdy jsem vrácení přeplatku řešila touto cestou, se opět na Vás obracím o pomoc. Společnost jsem kontaktovala e-mailem, ale nikdo mi neodpověděl.
Jana Jakubcová


Produkt

Plyn 23611, elektřina 513 135


Požadované řešení

Zaslat konečné vyúčtování a vyrovnání případného přeplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 15:46, před 5 lety

Společnost STABIL ENERGY s.r.o. na svých stránkýách informuje, "že společnost Zelená Elektřina s.r.o. převzala od společnosti STABIL ENERGY s.r.o. do své správy Vaše odběrné místo. Převodem zákaznického portfolia se pro Vás nic nemění."

Dle § 11a odst. 1 zákona č. 458/2000, energetický zákon, je dodavatel povinen změny podmínek dodávek elektřiny nebo plynu uveřejnit a oznámit svým zákazníkům způsobem sjednaným ve smlouvě nejpozději třicátý den přede dnem jejich účinnosti. Za změnu podmínek lze považovat i změnu smluvní strany (změnu dodavatele). Pokud společnost změnu oznámila řádně, tedy alespoň 30 dnů před 1. 8. 2019, mohla spotřebitelka od smlouvy odstoupit do 10 dne před změnou smluvních podmínek.

Pokud však společnost spotřebitelku včas neinformovala, je oprávněna bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 3 měsíců od data změny smluvních podmínek (tj. do 3 měsíců od 1. 8. 2019). Odstoupení je účinné k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém bylo doručeno příslušnému dodavateli.

Neposkytnutí informace dle § 11a odst. 1 energetického zákona je rovněž přestupkem, za který může společnost Energetický regulační úřad udělit společnosti sankci (https://www.eru.cz/-/elektronicka-podatelna-eru-e-podatelna-).

Společnost je rovněž povinna spotřebitelce poskytnout konečné vyúčtování dle § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb.

Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2019 07:52, před 5 lety

Dobrý den paní Jakubcová,
Vaše vyúčtování Vám bude vystaveno do konce srpna 2019 a následně zasláno. Zákazníky jsme o převodu informovali na internetových stránkách tak následně v dopise. Vše je legislativně v pořádku takovéto převody se dělají naprosto běžně. Pokud budete mít nějaký problém, nebo nesrovnalosti, kontaktujte prosím společnost Zelená elektřina s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2019 12:54, před 5 lety


Jana Jakubcová

Dobrý den,dnes je poslední srpnový pracovní den a vyúčtování jsem neobdržela. Proč se mám obracet na Zelenou elektřinu, když končím u společnosti Stabil Energy a ta má vyhotovit konečné vyučování???
Počkám do pondělí a pak budu věc řešit podle pokynu dTestu.
Jakubcová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2019 07:43, před 5 lety

Dobrý den paní Jakubcová,
děkuji Vám za informaci o nedodržení termínu, situaci prověřuji a udělám vše pro rychlou nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2019 03:14, před 5 lety


Jana Jakubcová

Dobrý den,
dnes je 4.9. a vyúčtování jsem stále neobdržela ani za plyn ani za elektřinu. Jsem nucena se obrátit na Českou obchodní inspekci a Energetický regulační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 17:03, před 5 lety

Spotřebitelka nám ke stížnost poslala následující sdělení: "Dobrý den, stále čekám na vyúčtování plynu a elektřiny, plyn jsem obdržela, ale přeplatek se splatností 18.9.2019 mi doposud nebyl zaslán, společnost nereaguje, vyúčtování za elektřinu jsem po 2 měsících zatím neobdržela. Obrátila jsem se na Energetický regulační úřad."

Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.