Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3493Reklamace zbozi v akci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2014, před 11 lety

Martin Hoskovec

Znění stížnosti

Dobry den
Zakoupil jsem televizi k niz byla akce za 1 Kc externi disk.
Externi disk se mi rozbil, tak jsem jej osobne reklamoval. Ve formulari vyplnil, ze pozaduji vymenu zbozi. Reklamace byla uznana, ale prodejce zmenil zpusob vyrizeni reklamace na vraceni 1Kc. Jako duvod uvedl, ze se jedna o darek, ktery neni k dispozici. Za zbozi jsem zaplatil, takze to za darek rozhodne nepovazuji.
Prosel jsem stranky prodejce a nasel jsem, ze reklamovany disk prodavaji (http://www.czc.cz/verbatim-store-n-go-2-5-500gb-black/78244/produkt). Pro potreby akce si prodejce vytvoril druhou stranku produktu (http://www.czc.cz/externi-disk-verbatim-500gb-2-5-v-cene-1290-kc_2/136447/produkt) na kterou odkazuje, ze zbozi neni v prodeji a nelze jej vymenit. Jenze popis "Produkt není určen k prodeji." je na strance uz od prvniho momentu jejiho vytvoreni a byl tam i behem akce.
Sepsal jsem na reklamace CZC zadost o vysvetleni a se spousty dotazu na reseni, ale byl jsem odbyt strohym jedna se o darek, akce skoncila.


Produkt

Jedna se o Verbatim Store 'n' Go 2.5" - 500GB, Black, Externí přenosný pevný disk s kapacitou 500GB, 5400 RPM, 8MB cache, 1x USB 2.0 rozhraní, hmotnost 135g


Požadované řešení

Pozaduji vymenu zarizeni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 13:58, před 11 lety

Z teoretického hlediska se jedná o kupní smlouvu, pokud zde došlo k úplatnému převodu vlastnického práva ke zboží. Spotřebiteli tedy náleží práva z vadného plnění. Spotřebitel bohužel neuvádí datum prodeje, které hraje pro vznik konkrétního nároku roli. Pokud již uplynula doba 6 měsíců od převzetí věci a jednalo-li se o vadu odstranitelnou, společnost jednala správně. V případě, že bylo zboží zakoupeno v roce 2013 a reklamace byla uplatněna do šesti měsíců od převzetí zboží, spotřebitel měl právo vybrat si mezi výměnou a opravou. V takovém případě by byl reklamační protokol závazný. Byla-li kupní smlouva uzavřena v roce 2014, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady, lze-li ji odstranit bez zbytečného odkladu. V opačném případě vzniká právo na výměnu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2014 18:53, před 11 lety

Dobrý den,

přikládám nákupní fakturu. Dle mého názoru jsme jednali správně. Prosím o potvrzení.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 16:57, před 11 lety

Z důvodu nedorozumění vycházela předchozí odpověď nesprávně ze stavu, kdy zboží bylo namísto výměny opraveno. Takovým způsobem by se postupovalo, pokud by se jednalo o vadu odstranitelnou. Jednalo-li se však o vadu neodstranitelnou, reklamace se vyřizuje dle ustanovení § 622 odst. 2 občanského zákoníku, dle kterého si spotřebitel sám volí mezi výměnou a vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2014 07:55, před 11 lety

Dobrý den,

i když není již produkt v ceníku?

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 11:58, před 11 lety

Na skutečnosti, zda je produkt stále prodáván nebo nikoli, nezáleží. Určujícím kritériem je jeho faktická dostupnost na trhu a možnost prodávajícího produkt opatřit. Pokud by bylo opatření produktu spojeno s nepřiměřenými obtížemi či náklady, kdy by nebylo spravedlivé požadovat po prodávajícím dodání nového zboží, lze reklamaci vyřešit vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2014 14:56, před 11 lety

Dobrý den,

doporučujete tedy disk vyměnit za nový či s podobnými parametry, je to tak?

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 15:18, před 11 lety

V případě, že to není pro společnost spojeno s nepřiměřenými náklady, měl by být požadavek spotřebitele splněn. Výměnou se rozumí za stejné zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2014 11:04, před 11 lety

Dobrý den pane Hoškovec,

dnes odpoledne bude disk skladem na reklamačním skladě Praha Háje a bude na vyzvednutí.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2014 12:28, před 11 lety


Martin Hoskovec

Dobry den,

Dekuji vsem zainteresovanym za pozitivni vyrizeni cele zalezitosti.
Disk si dnes prijdu odebrat.

Martin Hoskovec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2014 12:45, před 11 lety

Dobrý den,

prosím o ukončení stížnosti.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2014 12:46, před 11 lety


Martin Hoskovec

Hodnocení:

Komentář: Dekuji, Uzavreno