Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zaregistroval jsem na zkušební dobu 2 měsícu,s tím že zaplatím 180 Kč na zkoušku,nefungovalo to podle mích oředstav tak už jsem se o učet nezajímal,
Po 2 měsicích se mi z ničeho nic ztrhla platba 2 394Kč bez mého svolení,zkoušel jsem najít kontakt na osobu s tím že jím zavolám a vyřeším to..
Marně,nemohl jsem najít žadný telefon ani e-mail abych společnost kontaktoval,ihned jsem chtěl učet zrušit ale ani to nejde,pořád vidím jen že mám premium učet,nic vic,na jak dlouho ani platební podmínky nejdou vidět...
Zkušební období na 2 měsice,
Vracení platby na učet a zrušení účtu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Vaše spolecnost poukazuje pořad na všeobecné podmínky při tom je to uplně nesmysl ano souhlasil jsem s tím ale pouze na zkušební období
To vás neopravnuje mi ztrhnout z učtu částku 2394 Kč
pořád mi choti nesmyslné zprávy a žadné řešení o nahradu,nebudu přece plati za něco co neoužívam s čím nesouhlasím
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.
Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.
Děkujeme za pochopení.
Informace uváděná na platební stránce je dle nám dostupných informací podle našeho názoru nedostatečná, takže nemůže dojít k platnému sjednání automatického prodlužování členství. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyřešení situace.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.