Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34933Komunikace a řešení problému, dosud nedoručený balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2019, před 5 lety

Dana Godeková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 15.8.2019 jste převzali balík od společnosti tvojedarky.cz s číslem zásilky 05030732004, kdy mi balík měl být doručen následující den (vaši společnost k dopravě jsem si vybrala, protože ostatní společnosti měli delší doručovací dobu. První kontak s vámi proběhl v pátek 16.8.2019 dopoledne, protože jsem chtěla vědět v kolik hodin mi zásilka bude doručena, bohužel jsem se dozvěděla, že zásilka je stále v Hradci Králové s omluvou a potvrzením z vaší strany, že balík mi bude doručen v pondělí 19.8.2019. jsme se rozloučili. V pondělí ráno jsem Vás opět kontaktovala, protože jsem se dívala na stav objednávky. Podotýkám, že už jsem byla značně naštvaná. Tentokrát byl balíček na depu v Českých Budějovicích,žádala jsem tedy o urgování mojí zásilky, s tím že jsem měnila dodací adresu ke mě do práce, jelikož opravdu nemůžu být doma každý den a čekat na to, jestli se ten balíček opravdu někdy objeví! Slečna se mě zeptala na adresu, jméno, název společnosti. Potvrdila mi, že můj balíček se v noci bude nakládat do příslušného depa. A balíček mi bude doručen dnes 20.8.2019. S velkým očekáváním jsem dnes ráno opět kontaktovala vaši linku s otázkou, kdy mi balíček bude doručen. SITUACE SE OPAKUJE!!!!!!! BALÍČEK JE NA ŠPATNÉM DEPU, PROTOŽE JSEM ÚDAJNĚ NENAHLÁSILA PSČ. Slečna nebo paní by ovšem měla sama vědět co ji musí nahlásit aby balíček už konečne dorazil.l Nehledě na to, že v předchozích komunikacích se mě na tohle nikdo nezeptal ! Ale slečna tvrdila, že to je přeci to nejdůležitější co potřebuje ( podle mého je to tedy adresa, číslo popisné a město doručení , ale budiž) Budu požadovat kompenzaci a neúhradu dopravy. JEN POZNÁMKA SLEČNY ČI PANÍ MI ANI NEDOKÁZALI ODPOVĚDĚT JAKOU MÁTE LHŮTU NA DORUČENÍ, JAKOU MÁTE GARANCI DOPRAVY, JAKÁ JE MOŽNÁ KOMPENZACE A BYLI VELICE NEOCHOTNÉ A ZŘEJMĚ I NEZPŮSOBILÉ K TOMUTO HOVORU A ŘEŠENÍ MÉHO PROBLÉMU. KONTAKT NA MNĚ (viz referenční údaje)

Gondeková


Produkt

číslo zásilky 05030732004


Požadované řešení

ZPĚTNÝ TELEFONICKÝ KONTAKT, VRÁCENÍ PENĚZ ZA DOPRAVU A FINANČNÍ KOMPENZACI ZA EXPRES VÝROBU A DODÁNÍ SPOLEČNOSTI TVOJEDARKY.CZ KTERÁ ZA VAŠI CHYBU NEMŮŽOU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 11:02, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.