Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 15.8.2019 jste převzali balík od společnosti tvojedarky.cz s číslem zásilky 05030732004, kdy mi balík měl být doručen následující den (vaši společnost k dopravě jsem si vybrala, protože ostatní společnosti měli delší doručovací dobu. První kontak s vámi proběhl v pátek 16.8.2019 dopoledne, protože jsem chtěla vědět v kolik hodin mi zásilka bude doručena, bohužel jsem se dozvěděla, že zásilka je stále v Hradci Králové s omluvou a potvrzením z vaší strany, že balík mi bude doručen v pondělí 19.8.2019. jsme se rozloučili. V pondělí ráno jsem Vás opět kontaktovala, protože jsem se dívala na stav objednávky. Podotýkám, že už jsem byla značně naštvaná. Tentokrát byl balíček na depu v Českých Budějovicích,žádala jsem tedy o urgování mojí zásilky, s tím že jsem měnila dodací adresu ke mě do práce, jelikož opravdu nemůžu být doma každý den a čekat na to, jestli se ten balíček opravdu někdy objeví! Slečna se mě zeptala na adresu, jméno, název společnosti. Potvrdila mi, že můj balíček se v noci bude nakládat do příslušného depa. A balíček mi bude doručen dnes 20.8.2019. S velkým očekáváním jsem dnes ráno opět kontaktovala vaši linku s otázkou, kdy mi balíček bude doručen. SITUACE SE OPAKUJE!!!!!!! BALÍČEK JE NA ŠPATNÉM DEPU, PROTOŽE JSEM ÚDAJNĚ NENAHLÁSILA PSČ. Slečna nebo paní by ovšem měla sama vědět co ji musí nahlásit aby balíček už konečne dorazil.l Nehledě na to, že v předchozích komunikacích se mě na tohle nikdo nezeptal ! Ale slečna tvrdila, že to je přeci to nejdůležitější co potřebuje ( podle mého je to tedy adresa, číslo popisné a město doručení , ale budiž) Budu požadovat kompenzaci a neúhradu dopravy. JEN POZNÁMKA SLEČNY ČI PANÍ MI ANI NEDOKÁZALI ODPOVĚDĚT JAKOU MÁTE LHŮTU NA DORUČENÍ, JAKOU MÁTE GARANCI DOPRAVY, JAKÁ JE MOŽNÁ KOMPENZACE A BYLI VELICE NEOCHOTNÉ A ZŘEJMĚ I NEZPŮSOBILÉ K TOMUTO HOVORU A ŘEŠENÍ MÉHO PROBLÉMU. KONTAKT NA MNĚ 777297709
Dárek
Zpětný kontakt, finanční kompenzaci v plné výši a to i za expresní dodání, protože společnost u které jsem objednávala, nemůže za to, že jste nedoručili!
|
Tweet |
Jedná se o duplicitní stížnost s ID: 34933, proto bude stížnost uzavřena.