Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34935NEdoručený balíček, příšerná komunikace s operátory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2019, před 5 lety

Dana Godeková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 15.8.2019 jste převzali balík od společnosti tvojedarky.cz s číslem zásilky 05030732004, kdy mi balík měl být doručen následující den (vaši společnost k dopravě jsem si vybrala, protože ostatní společnosti měli delší doručovací dobu. První kontak s vámi proběhl v pátek 16.8.2019 dopoledne, protože jsem chtěla vědět v kolik hodin mi zásilka bude doručena, bohužel jsem se dozvěděla, že zásilka je stále v Hradci Králové s omluvou a potvrzením z vaší strany, že balík mi bude doručen v pondělí 19.8.2019. jsme se rozloučili. V pondělí ráno jsem Vás opět kontaktovala, protože jsem se dívala na stav objednávky. Podotýkám, že už jsem byla značně naštvaná. Tentokrát byl balíček na depu v Českých Budějovicích,žádala jsem tedy o urgování mojí zásilky, s tím že jsem měnila dodací adresu ke mě do práce, jelikož opravdu nemůžu být doma každý den a čekat na to, jestli se ten balíček opravdu někdy objeví! Slečna se mě zeptala na adresu, jméno, název společnosti. Potvrdila mi, že můj balíček se v noci bude nakládat do příslušného depa. A balíček mi bude doručen dnes 20.8.2019. S velkým očekáváním jsem dnes ráno opět kontaktovala vaši linku s otázkou, kdy mi balíček bude doručen. SITUACE SE OPAKUJE!!!!!!! BALÍČEK JE NA ŠPATNÉM DEPU, PROTOŽE JSEM ÚDAJNĚ NENAHLÁSILA PSČ. Slečna nebo paní by ovšem měla sama vědět co ji musí nahlásit aby balíček už konečne dorazil.l Nehledě na to, že v předchozích komunikacích se mě na tohle nikdo nezeptal ! Ale slečna tvrdila, že to je přeci to nejdůležitější co potřebuje ( podle mého je to tedy adresa, číslo popisné a město doručení , ale budiž) Budu požadovat kompenzaci a neúhradu dopravy. JEN POZNÁMKA SLEČNY ČI PANÍ MI ANI NEDOKÁZALI ODPOVĚDĚT JAKOU MÁTE LHŮTU NA DORUČENÍ, JAKOU MÁTE GARANCI DOPRAVY, JAKÁ JE MOŽNÁ KOMPENZACE A BYLI VELICE NEOCHOTNÉ A ZŘEJMĚ I NEZPŮSOBILÉ K TOMUTO HOVORU A ŘEŠENÍ MÉHO PROBLÉMU. KONTAKT NA MNĚ 777297709


Produkt

Dárek


Požadované řešení

Zpětný kontakt, finanční kompenzaci v plné výši a to i za expresní dodání, protože společnost u které jsem objednávala, nemůže za to, že jste nedoručili!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:17, před 5 lety

Jedná se o duplicitní stížnost s ID: 34933, proto bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.