Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18. 8. 2019 v 9 hodin jsme si uložily do Vámi provozovaných úložných skříněk na nádraží v Olomouci batohy a zavazadla a vhodily 80 Kč (viz. v příloze dvě fotografie). Skříňka však nešla zamknout, byla zcela evidentně nefunkční, peníze nám to nevrátilo a zavazadla jsme si musely vzít zpátky, protože v otevřené skříňce, jak jistě pochopíte, jsme je nechat nemohly.
V 9,16 jsem několikrát a pak ještě v poledne a odpoledne volala na Vámi uvedené číslo pro reklamace, ale hlásí mě to stále „volaný účastník je dočasně nedostupný“…
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den, po domluvě s paní Jarošovou jsme jí částku 80,- Kč vrátili na účet, který nám uvedla. Vrácení peněz proběhlo včera 20.8.2019.
Za Eurogames Bis - Martina Samcová
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za rychlé a vstřícné jednání a vyřízení dTestu i s.r.o. Eurogames Bis.