Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 19.8. jsem chtěly odjet ze stanice Smíchov vlakem Pendolino, pravidelný odjezd 9.12. Na tabuli odjezdů ve stanici Smíchov bylo uvedeno 10 minut před jeho odjezdem, že Pendolino odjíždí z druhého nástupiště, takže jsme šly na druhé nástupiště a čekaly. čekání se nám zdálo dlouhé, proto jsme se po deváté hodině vrátily zpět do vestibulu a na tabuli odjezdů bylo uvedeno, že odjezd Pendolina je zrušen. Paní u přepážky řekla, že Pendolino má 40 minut zpoždění a odjíždí z hlavního nádraží a máme použít jiný rychlík, který nás doveze na hlavní nádraží. Byl to pro nás celkem šok, proč nejdřív bylo na tabuli odjezdů uvedeno druhé nástupiště, pak že vlak nejede. Proč to nehlásili alespoň rozhlasem...
Nakonec jsme včas dojely na hlavní nádraží a tam nasedly do Pendolina,které mělo zpoždění,ale ty zbytečné nervy, to opravdu člověk nemá zapotřebí.
Já a sestra jsme již starší a tak to opravdu bylo nepříjemné.
doklad číslo 9-2181-931,kod trnsakce 3WRVX1
větší informovanost
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.