Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, cca před třemi měsíci mi přišla složenka na zaplacení 34 000 za používaní tří nějakých cizích čísel. Po té, co jsem se na prodejně dožadovala vysvětlení, za co mám platit a jakou smlouvu jsem podepsala, nevyjádřili se a byla jsem odkázána na reklamační oddělení. Po nic neřešící komunikaci jsem byla odkázána na PČR a podala jsem trestní oznámení za podvodné jednání. Tím se ale nic nevyřešilo, společnost mi opět zasílá zprávy abych dluh uhradila. Nikdo mi nebyl schopen ani ukázat, za co mám platit. Nejsem si vědoma toho, že bych u společnosti něco podepsala, nikdo mi k tomu nic neřekl. Už opravdu nevím, na koho se obrátit....
...
Podle mě by mi měli ukázat nebo nějak doložit jaké služby jsem si u nich objednala. Zajímavé je, že u jiných operátorů to jde. Tady jsem pouze odkázána na nějaké údajné administrátorské heslo, které nemám. Poprvé mi bylo řečeno, že jsem si udělala objednávku přes E-shop. Podruhé když jsem tam šla mi bylo řečeno, že jsem prý něco uzavírala přímo na prodejně s kolegyní, která tam již nepracuje. Tak kde je pravda nevím. Chtěla bych prostě vidět, za co mám platit
|
Tweet |
V případě sporu by společnost musela prokázat právní titul zmíněné pohledávky. V tuto chvíli je nutné ověřit, jaké smlouvy má spotřebitelka se společností uzavřené a jaké konkrétní částky jsou jí na základě těchto smluv operátorem účtovány.
V případě, že společnost uplatněnou reklamaci vyúčtování zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Jantulová,
jestli jsem to správně pochopil, tak by mělo jít o to, že někdo zneužil Vaše údaje a služby si pořídil na Vaše jméno. A na základě toho jste podávala trestní oznámení.
Pokud to je takto, tak nám prosím pošlete reklamaci s průvodním dopisem s popisem situace a s kopií trestního oznámení na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Na základě toho budeme moct vše posoudit a kolegové Vám nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní odpovědí.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, po řešení s policií ČR jsem byla po asi třičtvrtě hodiny dlouhém výslechu vyvedena s tím, že jsem u společnosti používala telefoní číslo o kterém jsem jim sdělila, že toto telefonní číslo jsem používala v rodinném tarifu mého bývalého přítele. Tudíž nechápu, jakou v tom hraju roli pokud tato smlouva byla uzavřena na jeho jméno. I přes požádání jsem neobdržela žádnou podepsanou smlouvu, jen jakýsi výpis, ve kterém bylo napsáno, že jsem tehdy a tehdy užívala to číslo. Tehdy a tehdy byla na prodejně a že k tomu ale nemají žádné kopie mých dokladů totožnosti. ???? Ano já číslo užívala, ale po rozchodu s přítelem jsem mu SIM karty vrátila, jelikož tyto paušály platil on.Já se tedy jen ptám, kdo mi tedy ukáže, co zde mám sjednané, co jsem od společnosti převzala. Pan policista byl na mne velice nepříjemný, nakonec ještě budu muset podat vysvětlení na Městském úřadě, že si vymýšlím. Přitom mne na policii odkázali přímo z Vodafonu. Prý si mám vzít právního zástupce a jít se soudit. Je tedy normální, že mi nikdo nepodá normální vysvětlení? Já si samozřejmě své dluhy zaplatím, pokud dostanu do ruky to, že jsem něco podepsala a sjednala a v jakém období.
Z naší strany opakujeme, že společnost může požadovat platbu pouze na základě nějakého právního důvodu. Pokud je spotřebitelka přesvědčena, že takový důvod společnost nemá, je řádným a vhodným způsobem řešení reklamovat vyúčtování a dále se případně obrátit na Český telekomunikační úřad, jak jsme uváděli v úvodním vyjádření.
Pokud spotřebitelka zvolí tuto cestu, společnost se bude muset vyjádřit k otázkám, které spotřebitelka pokládá.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.