Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 19. 8. 2019 jsem uzavřela smlouvu se společností be2 S.a.r.l. týkající se zpoplatněných služeb webové stránky Academic Singles (Premium účet). Následně jsem zjistila, jaké jsou praktiky společnosti a o dalších platbách po měsíci předplaceného členství, které společnost strhává. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla od smlouvy hned druhý den po uzavření, tj. 20. 8. 2019, odstoupit. Odstoupení od smlouvy jsem zaslala jak e-mailem v naskenované podobě, tak i poštou na adresu poskytovatele (jako důkaz jsem do e-mailu přiložila i naskenovaný podací lístek. Odstoupení ke dni 20. 8. 2019 tedy bylo během 14 dní ode dne uzavření smlouvy, což je v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Přišla mi automatická odpověď na email, že mi odpoví do 5 pracovních dní, ale bohužel podle reakcí na internetu mám obavy, že se tak nestane.
Prosím Vás tímto o pomoc a urychlení s vyřízením této záležitosti a zrušení mého Premium účtu.
Děkuji
Academic Singles zpoplatněné služby Premium účet
Požaduji okamžité zrušení Premium členství ke dni 20. 8. 2019. Dále bych chtěla odpověď od společnosti, že došlo k okamžitému zrušení mého Premium účtu s uvedením informace, k jakému dni byl účet zrušen. Dále žádám, aby bylo jasně řečeno, že z mé platební karty nebudou strženy další peníze.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Společnost odpověděla, že odstoupení od smlouvy již není možné, jelikož jsem již využila placených služeb (pravděpodobně míněno přečtení zprávy na zákaznickém účtu). Jako ,,vstřícný" krok ze strany společnosti údajně byla vypovězena automatická prolongace ,,prémiového členství". Na další otázky, zda to tedy znamená, že již ze strany společnosti nebudou účtovány další platby, tudíž jsou vzájemné závazky vypořádány, nereagovala ani společnost na zákaznickém e-mailu, ani michal.hlavacek@be2.com.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.