Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34948Balík do ruky uložen rovnou na poštu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 minuty 32 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2019, před 5 lety

Kateřina Pospíšilová

Znění stížnosti

Dobrý den, již podruhé mně byl balík do ruky uložen rovnou na poštu. V obou případech jsem byla celý den doma a nikdo nezvonil, při balíku do ruky mně měl pošťák dokonce telefonovat, aby se domluvil na doručení, což se nestalo. Pouze přišla SMS, že bude daný den zásilka doručována. Za balík do ruky si odesílatel platí poměrně slušnou cenu a přijde mně jednak dost arogantní, že se nikdo neobtěžuje zásilku vůbec doručovat a pak z pozice toho, že si za něco platím a Vy tuto službu nerealizujete, mně přijde opravdu jako nedodržení toho, zač je zaplaceno. Požaduji sjednání nápravy a vrácení platby za službu balík do ruky. Pospíšilová


Produkt

Zaplacena služba balík do ruky. Nikdo nevolal ohledně doručování, byla jsem celou dobu doma, přišla SMS o uložení balíku na púoště.


Požadované řešení

Vrácení peněz za službu balík do ruky. Sjednání nápravy, aby se situace neopakovala, neboť se jedná o druhý případ již za poslední týden.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 15:55, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.