Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi měl být doručen balík, od rána jsem byla s řidičem na telefonu s prosbou, aby balík vyložil na firmě, kde pracuji, která je 2 minuty od mého bytu s tím, že tady stejně každý den ppl jezdí dovézt věci pro firmu.
Nejprve řidič řekl, že to neví, že pokud si vzpomene tak to vyloží.
Po tom co na firmu dojel mi zavolal a já hned mobil nezvedla z důvodu pracovního telefonu, byla to minuta co jsem mu volala zpátky, tak mě arogantně seřval, že nemá čas na to ať si balík vyzvednu jinde.
Místo aby jej odvezl na centrálu, kde bych si pro něj mohla přijet, jej dal na nějaký Parcelshop, který jsem musela hledat a když už jsem tam dorazila, paní si mi zavřela přímo před nosem o půl hodiny dřív než je otevírací doba s tím ať si přijdu ráno. Chápu paní, že měla osobní důvody k zavření toho obchodu, ale co nepochopím je proč balík na té adrese skončil. Ve finále balík leží nevyzvednutý mimo mé bydliště, ppl si za doručení určuje 100,- a já budu muset jezdit po městě i zítra abych balík vůbec dostala. Tohle by se u gls nikdy nestalo. Takže velice děkuji za perfektní služby této společnosti a již nikdy víc. To mě levněji vyjde si pro zboží zajet než čekat na ppl. Když byl takový problém dát zásilku do firmy měla skončit tam kde je vyzvednutí přístupná, tohle mi přijde jako velmi neseriózní jednání.
40492612961
Poučení řidiče, že balík nemůže jen tak někde nechat a vrácení peněz za dopravu, jelikož si pro balík musím ve finále sama dojet mimo bydliště.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.