Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.8.2012 jsem v prodejně zakoupila náramkové hodinky v ceně 1 020 Kč.
Dne 12.5.2014 jsem hodinky reklamovala pro zpuchřelý a již i přetržený řemínek hodinek. Tento řemínek se nedal nahradit řemínkem jiného typu, ale pouze originálem za zhruba 600 Kč.
Dne 13.6.2014 jsem se do prodejny dostavila k vyřízení reklamace. Reklamované zboží se na prodejně nenacházelo. Využila jsem svého práva odstoupit od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace dle §19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele a požadovala jsem vrácení kupní ceny. Prodejci jsem toto písemně sdělila. Prodejce reagoval písemně takto:"Na řemínek se záruka nevztahuje. Oprava - výměna řemínku nebyla v termínu možná. Odmítám vyplatit peníze za zboží."
náramkové hodinky Olympia - Dunlop
Požaduji vrácení kupní ceny zboží, tedy 1 020,- Kč.
|
Tweet |
Záruka se vztahuje na celý výrobek, není možné, aby prodejce omezil práva ze záruky pouze na některé součásti zboží. Takové ujednání by bylo neplatné. Ve lhůtě určené k vyřízení reklamace se má prodávající zabývat povahou a existencí vady.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a podnikatel do donešního dne neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.