Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34950Opětovné nedoručení doporučeného dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 57 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2019, před 5 lety

Mariia Shcherba

Znění stížnosti

Dobry den nekdy kolem 29.7.2019 mi mel byt doporucene dorucen dulezity dopis z Ministerstva vnitra na adresu viz. refer. údaj, ktery jak je u vas zvykem uz podruhe nedorazil s tim ze jsem nemela ani zadnou vyzvu ve schrance.Na poste na Vysocanske uz mi bylo jen sdeleno ze dopis byl odeslan zpet odesilateli...Dopis mi bude jeste jednou a naposled poslan s tim ze pokud ani ted neprijde budu vse resit pres ombudsmana a soudni cestou a budu pozadovat nahradu usleho zisku protoze na veskere cesty jsem se musela uvolnit z prace a vzit si neplacene volno.Zadne vase omluvy me vubec nezajimaji a je to jen vina vase jako ceske posty ne jednotlivce protoze platite co platite takze se neni cemu divit ze u vas lidi nepracuji jak maji a chapu je!Takze za vse nesete vinu jen vy.


Požadované řešení

Doruceni dopisu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:49, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.