Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží objednáno z e-shopuv neděli, odesláno v pondělí.
Dnes ráno SMS avízo od In-Time o dodání mezi 18-21hod. Na webové aplikaci jen informace o vyzvednutí zboží kurýrem na depu. Dnes 18:30 informace na webové aplikaci "10:37 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)". 18:30 Voláno kurýrovi - vypnutý telefon.
Takže dodání oznámeno mezi 18-21 a kurýr se pravděpodobně pokusil dodat (samozřejmě neúspěšně) v 10:37. kurýr nevolal, neposlal SMS o změně termínu.
Neprofesionální a nekvalitní služba!
In-Time doručení zboží
Ihned následující den (21.8.2019) dodat zboží a předem domluvit čas, který dodrží.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.