Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34957Padělek oblečení adidas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2019, před 5 lety

Jakub Holeček

Znění stížnosti

Objednal jsem si oblečení od společnosti www.rintio.cz ...Přišel mi padělek pravděpodobně přeobjednaný z Číny značky GILDAN softstyle s potiskem na triku adidas.Neodepisujou na maila nic. Platil jsem předem čásku 2500kč za 2trika adidas a soupravu jordan která ještě nepřišla. Jen jednou mi odepsali když jsem se ptal že jim to tak dlouho trvá.:::::


Dobrý den,

vzhledem ke konceptu našeho internetového obchodu, kdy se snažíme nabízet jedinečné zboží za bezkonkurenční ceny a bez nutnosti platit poštovné, které hradíme my, je doba dodání závislá na rychlosti našich dodavatelů a ta se pohybuje v rozmezí 5-40 pracovních dní, čili balíček je aktuálně na cestě k Vám. Na veškeré objednávky se stahuje program Garance spokojenosti, nemusíte se tak bát o své peníze ani zboží. Řídíme se heslem, náš zákazník, náš pán, proto se pro Vás snažíme přinášet neustále nové unikátní kousky módy z celého světa. Dobu dodání bohužel schopni uspíšit nejsme, snažíme se ji tak maximálně vykompenzovat zákaznickou péčí a ochranou kupujícího. Proto byl zřízen program Garance spokojenosti.

Zboží dodává Dodavatel. Obvyklá dodací doba je uvedena u každého produktu. Standardní doba dodání činí 5-40 pracovních dní. V rámci programu Garance spokojenosti mohou zákazníci zažádat o znovuzaslání zboží, refundaci kuponem nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání. Nejzazší termín plnění (doručení zásilky ode dne odeslání) dle ust. § 5 odst. 2 písm. b) zák. č. 634/1992 Sb. činí 365 dní. Obvyklá doba odeslání zboží od potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 1-5 dnů. Nejzazší termín odeslání zásilky ode dne potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem)
činí 30 dní. V případě, že dodavatel v této lhůtě zboží nevyexpeduje, vyhrazuje si Provozovatel právo od smlouvy odstoupit v souladu s ust. 8.5 těchto obchodních podmínek. Vyhrazujeme si právo prodloužit dobu dodání o státních svátcích.
Balíček Vám dorazí ve stanoveném termínu, který je uvedený i v obchodních podmínkách. Nemusíte mít tedy strach. V případě, že by Vám nedorazil ve sjednaném termínu, ozvěte se prosím a okamžitě bychom Vám vrátili peníze zpět na Váš účet.


Požadované řešení

Chtěl bych ,aby mi vrátili peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2019 09:22, před 5 lety

Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Dále není pravdou, že by podle § 5 odst. 2 písm. b) zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, činila lhůta pro dodání zboží 365 dní. Naopak podle odst. 52 preambule směrnice o ochraně spotřebitele by mělo být zboží dodáno nejpozději 30 dní od uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2019 14:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.