Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34958Zásilka odmítnutá příjemcem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2019, před 5 lety

Ilona Peričková

Znění stížnosti

Zásilka mi měla být doručována 14.8.2019, ale nedostala sem předem informaci jaký den bude doručována. Na základě sms od kurýra s časem jsem si na internetu nastavila jiný datum doručení. Kurýra jsem poprosila o dodržení změny dne dodání, že to mám v emailu schálené. Jenže kurýr byl arogantí, neochotný a rozčiloval se, že sem si dovolila nebýt v daný den na dané adrese a zásilku mi nechal v parcelshopu, který se ani nenachází v mém okolí. Po telefonické domluvě s centrálou mi měl být balík doručen kurýrem do 2 dnů, jelikož informaci o změně dostal. Zásilka stále nikde. V pondělí jaem znovu volala, jak to vypadá a velmi ochotná paní mi sdělila, že tam poznámka a urgence zadaná je a kurýr to má vyzvednout. Dnes 21.8.2019 jsem se podívala na internet na informace o zásilce a bylo tam napsáno, že jsem 19.8.2019 ve 13:46 odmítla převzetí zásilky a zásilka byla vrácena odesílateli. Jak je možné, že mohla bylt zásilka odmítnuta, když sem nebyla kurýrem kontaktována a ani se nedostavil na adresu doručení? Zásilka měla být uložena do 21.8.2019, ale 20.8.2019 byla záhadným způsobem doručena odesílateli.


Produkt

Zásilka č. 41492753499


Požadované řešení

Požaduji, aby kurýrovi bylo ubráno na financních za špatné doručování a aroganci k zákazníkům. Také by bylo vhodné, kdyby společnost PPL naučila kurýry jak se doručuje a jak se jedná se zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 12:14, před 5 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 09:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.