Společnost


HŠBETON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3496Nekvalitně provedená práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2014, před 11 lety

Jan Mareš

Znění stížnosti

Uvedená firma provedla dne 30.11.2013 betonově mazaniny na podlahové topení v rodinném domku.Tuto práci provedli nekvalitně a nedodrželi mísící poměr betonu,ani stanovenou sílu 6 cm.Na mé přání přijeli jednou na reklamaci a nyní nekomunikují.Já jsem dle smlouvy zaplatil po dokončení díle,večer toho dne 51209 kč.Nyní jsem před problémem,jak napravit jejich chyby.


Požadované řešení

Protože řešení je v pokrytí špatného betonu další vrstvou prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 15:07, před 11 lety

U stavebních prací je záruční doba dle § 654 odst. 1 občanského zákoníku (zák. č. 40/1964 Sb., účinný do 31.12.2013) minimálně 18 měsíců, není-li poskytnuta zhotovitelem delší. Je-li věc upravena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen vadu odstranit nejdéle v dohodnuté lhůtě. V tomto případě se aplikuje zákon o ochraně spotřebitele, který stanoví, že reklamace ve vztahu ke spotřebiteli musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Nelze-li vadu odstranit nebo neodstraní-li ji zhotovitel v této lhůtě, anebo vyskytne-li se vada znovu, má objednatel právo na zrušení smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny díla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:45, před 10 lety

Společnost HŠBETON s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.