Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den. Už několikrát me přichází zpráva, že za připojení k internetu mi bude účtováno 29 kč. Žádný internet v mobilu nepoužívám. Prosím o vysvětlení.
Nepřeji si už žádné zasílání těchto zpráv, protože a znovu opakuji, internet v mobilu nepoužívám a ani ho nemám aktivovaný.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
k účtování jednorázového připojení může dojít v souvislosti s použitím SIM karty v chytrém telefonu. Některé modely i přes vypnutá mobilní data můžou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj. Pokud připojení přes mobilní síť nechcete vůbec používat, stačí v nastavení telefonu vypnout datové přenosy a ponechat třeba pouze Wifi. Kdyby i poté SMS zprávy chodily, půjde o to, že se telefon i v tomto nastavení snaží k internetu připojit. Pomůže vymazání přístupového bodu APN internet v telefonu, případně můžeme zařídit úplnou blokaci připojení na SIM kartě.
Kdybyste měla zájem o řešení na SIM kartě, poprosím vás o zaslání telefonního čísla na náš email info@o2guru.cz s odkazem na tuto diskuzi.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vše je již vyřízeno. Děkuji vám. Hlaváčková
Děkuji za doplnění.
Stížnost tak za nás lze uzavřít.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody.