Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.srpna 2019 jsem se zaregistroval v Affaire1.cz, následně jsem dne 20.9.2018 zaplatil vstup do ročního odběru VIP služeb v ceně 159Kč. Avšak 20.9.2019 mi bylo bez mého vědomí a souhlasu odečteno/blokováno 8.319,48kč.O velikosti částky mám důkaz, vyfotil jsem stránky s částkou 159Kč a následně stránku s platbou.
Affaire1.cz je kladně reklamována na seznamu:
https://www.super.cz/588832-mlade-cesky-si-uzivaji-sex-diky-internetu-cim-dal-tim-vice.html.
Problém řeším s ECCnet-CZ@ec.europa.eu, s Volders GmbH Berlin a napsal jsem na kundenservice at affaire1.cz a hl.rad.tech@seznam.cz, zatím bez reakce.
Na vašich stránkách je cca 40 případů s Affaire1.cz, a výsledek žádný. Podvod na bankovní karty uzavíráte se stále opakující se větami "uzavřené"
jedná se o seznamku
Podat trestní oznámení na stránky, zažalovat stránky z podvodu okrádání zákazníka, milným a klamným internetovým zdělením o platbě 159,- a následné strhnutí až tisícových částek.
|
Tweet |
Portál VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti k řešení sporu. Pokud se společnost do řešení zde nezapojila dobrovolně, nelze ji k tomu přimět, neboť zákon jí povinnost zapojit se zde neukládá. Bez účasti obou stran sporu nelze situaci smírně vyřešit a v takové situaci nezbývá, než stížnost uzavřít.
I v tomto případě platí,že než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Má-li spotřebitel podezření, že došlo ke spáchání trestné činnosti, je na místě, aby podal trestní oznámení Policii ČR. V případě zájmu o medializaci případu je vhodné oslovit konkrétní média.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.