Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34968Nedoručený balík + špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2019, před 5 lety

Albert Marada

Znění stížnosti

Ráno mi přišla sms že mi bude doručována zásilka mezi 11-13h, ve 14h stále nic, tak volám řidiči, jestli to platí. On na to že jo, že nestíhá, ale že to doručí, říkám OK. V 14:50 mi přišel mail že mě nezastihli doma, tak hned volám, ale řidič mi to 3x típl, v 15h mi přišla sms, že mám balík na vydejním místě, že mě nezastihli. Ale přitom mi nikdo nevolal i když číslo na mě mají. Volám na zákaznickou linku čekám 5minut než se to vyzvoní a tam mi paní řekne, že mi přišla smska s časem doručení a že řidič nemá povinnost volat. To je pěkná blbost, protože v tom případě by neměl ani povinnost zvonit na dům, nehledě na to, že čas doručování nedodrželi, ale tak to se dá ještě pochopit. ...mimochodem den před tím mi jiný řidič taky PPL předem volal a nebyl s doručením žádný problém.


Produkt

Doručení zásilky


Požadované řešení

Trošku pozitivně motivovat řidiče, třeba za přesčasy a víc apelovat na komunikaci řidič/adresát, aby se pak nestávalo, že to řidič takto odbyde. Kvůli tomu musím čekat na balík od čtvrtka až do pondělí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 12:10, před 5 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2019 14:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.