Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3497Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2014, před 11 lety

Ilona Hackerová

Znění stížnosti

16.6.2014 v 7.00 ráno v Náchodě nebyly nastaveny slevy na určité zboží(drštková polévka,smetany atd.,což jsem nevěděla a pokladní bez upozornění mi vše namarkovala za plnou cenu.prosím o vyrovnání finančního rozdílu .děkuji Hackerová


Produkt

drštková 2x 44,9O,Smet.12%3x 17.90,Tvaroh 1x 17.9O,jog.Florian 2X 13.9O,Maasdamer 1x 32,9O,rýže mix 150 1x 14.9O,


Požadované řešení

vyrovnat rozdíl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 12:43, před 11 lety

Účtenku je žádoucí kontrolovat ihned. Nyní by spotřebitel musel prokázat, že v daný den a čas mělo být zboží prodáváno za jiné ceny, než mu byly naúčtovány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:04, před 10 lety

Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.