Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
16.6.2014 v 7.00 ráno v Náchodě nebyly nastaveny slevy na určité zboží(drštková polévka,smetany atd.,což jsem nevěděla a pokladní bez upozornění mi vše namarkovala za plnou cenu.prosím o vyrovnání finančního rozdílu .děkuji Hackerová
drštková 2x 44,9O,Smet.12%3x 17.90,Tvaroh 1x 17.9O,jog.Florian 2X 13.9O,Maasdamer 1x 32,9O,rýže mix 150 1x 14.9O,
vyrovnat rozdíl
|
Tweet |
Účtenku je žádoucí kontrolovat ihned. Nyní by spotřebitel musel prokázat, že v daný den a čas mělo být zboží prodáváno za jiné ceny, než mu byly naúčtovány.
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.