Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34970Místenky, wifi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2019, před 5 lety

David Hvězda

Znění stížnosti

Paní co kontroluje lístky si dala bundu na naše zaplacené místenky, takže tím pádem jsme neseděli na našem místě, a ani tam neseděla.
A vůbec tu neni WiFi! Po náročné cestě mě to akorát nasralo!Jsem velice nespokojený!!!!


Produkt

Tourliner


Požadované řešení

Vyhodit paní z okna!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 13:21, před 5 lety

Pokud spotřebitel zakoupil místenky na konkrétní sedadla, měl by mít možnost tato sedadla využít. Vhodným řešením se jeví požádat personál o uvolnění rezervovaného místa, nebo o případné náhradní řešení.

Společnost na svých internetových stránkách činí nabídku, která obsahuje jak přepravu, tak i doplňkové služby jako wifi připojení, nebo dostatečné množství elektrických zásuvek (https://www.flixbus.cz/servis/servis-v-autobuse?atb_pdid=065d8108-c69e-4447-8cf1-400d2e1c72bf&_ga=2.115002946.498716729.1543497887-668177038.1543497887&_gac=1.47627605.1543497887.Cj0KCQiAuf7fBRD7ARIsACqb8w5-TK1jAJvCDkLI6qDZmazKhLyNcKC4BmZG9VbOMnszTZHuewvhWBUaAoczEALw_wcB&wt_eid=2154349788157325115&wt_t=1543497987917). Ve chvíli, kdy spotřebitel akceptuje nabídku společnosti- zakoupí jízdenku, stává se smlouva o přepravě platnou a účinnou a společnost je povinna plnit k čemu se zavázala. Tedy zajistit přepravu spotřebitele stejně tak i doplňkové služby, které nabízela.

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2019 14:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.