Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaregistroval jsem se do společnosti AppUmbrella.Bylo to v březnu 2019. Nakoupil jsem celkem 6 věží. První stala 605 Kč a zbylých pět 4950. Od druhé věže to stálo 990 Kč. Nyní v srpnu tohoto roku chci odejít ze společnosti a chci,aby mi vrátili všechny finance(tedy 5555 Kč.) Jenže dneska jsem byl informován mailem z jejích společnosti,že členství nelze hned zrušit,že platí mi do března příštího roku,a pokud nebudu ho prodloužovat,tak mi padne až příští rok. Jenže já si přeju odstoupit od smlouvy,jak mají dáno v jejich obchodních podmínkách.
Je to společnost,která má aplikace a díky aplikacím získávají peníze z reklam a je to kryto penězi. Nabízí službu investicí nákup věží a těžebního pole. Jedno těžební pole má 10 věží. Ten,kdo je jen v sekci klienta,vlastní bud 11 věží,anebo si ihned koupí těžební pole +věž zdarma. Aby klient mohl vlastnit víc než 11-12 věží,musí být super agent. Superagent je ten,kdo si dá sekci agenta a dostane pod sebe 10 agentů.Anebo si klient koupí sekci super klienta za 6050Kč. Klienti těží appcoiny a čekají na to,až společnost bude na burze,nebo je můžou prodávat ty vytěžení appcoiny. Agenti mají peníze i jak jako klient,tak z provizí agentů pod sebou z nákupu a prodeje,z nových členů,mají provize z klientů pod sebou.
Chci,aby jsem dostal všechny své investované peníze zpět a zrušil členství a smlouvu.
|
Tweet |
V daném případě bude podstatné, zda obchodní podmínky umožňují spotřebiteli od smlouvy odstoupit nad rámec zákonem daných 14 dní od uzavření smlouvy distančním způsobem. V případě, že ano, je společnost povinna takovému ujednání dostát. Odstoupením od smlouvy se závazek zrušuje od počátku a smluvní strany si jsou povinny navrátit všechna vzájemně poskytnutá plnění.
V případě, že společnost v obchodních podmínkách odstoupení nad rámec zákona neumožňuje, je možné smlouvu vypovědět, dohodli-li se tak strany. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby.
Pokud spotřebitel s poskytováním služby nesouhlasí, měl by ji reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory v oblasti finančních služeb. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.