Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.8.2019 přijala Česká Pošta - Liberec doporučenou zásilku k dodání na mou adresu, na schránce i na zvonku jsem uvedena a celé 3 roky co tu žiji nebyl problém, najednou ale zásilka okamžitě ten den vrácena zpět odesílateli, že na adrese nejsem/ jsem neznámá. Doručovatelka si zřejmě ulehčila práci a já svou zaplacenou doporučenou zásilku chci zpět, chci aby někdo poštovné opět mě nazpět zaplatil a garantoval, že tentokrát paní doručovatelka dodá a provede svou práci. Volala jsem jak na pobočku pošty nic, infolinka nepomůže nic, balíkovna v Liberci katastrofa, než tam někdo zvedne telefon čekáte od rána od 9 a se štěstím Vám to zvednou v 15:30, paní D. Vám slíbí, že bude řešit, další den Vám zavolá s nějakým řešením a výsledek ? Ticho po pěšině. Myslím, že se neplatí malé poštovné, takže můžete prosím udělat svou práci a dodat zásilku, kterou si již člověk zaplatil ? Nebo mi zaplatíte benzin a mám si pro to sama dojet teď z Liberce do Brna a zpět?
RR0802966084M
Chci zaplacení poštovného a zpětné poslání na úkor pošty a garantování, že konečně mi doručovatelka v Liberci dodá zásilku a nepošle opět okamžitě pryč.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman