Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stále dokola. Celý den čekáme doma, a v 17:15 přijde sms či email, že učinili pokus o doručení ale marně, takže je balík na poště. Zvonek zvoní, telefon na mě bývá na balíku napsaný. Následně na poště fronty až ke dveřím, a paní za přepážkou znuděná a nepříjemná. To se není čemu divit, že jsou tam věčně fronty a zákazníci naštváni, když si zaplatili za službu, kterou nedostali.
Bude se to už konečně nějak řešit?
Česká pošta Karlovy Vary 36005
Řešení by bylo zvýšit mzdové podmínky, nabrat personál a v roce 2019 se přizpůsobit době kdy už pošta není jen o složenkách a dopisech, ale hlavně o balících. Místo nabízení losů a pastelek by bylo dobré naučit se v počítači najít zásilku dle jména, příjmení a adresy. A začít konečně nabízené služby plnit svědomitě a spolehlivě.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman