Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#34981Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2019, před 5 lety

Aneta Holubářová

Znění stížnosti

Dne 28.5.2019 jsme zadali objednávku na trička z tohoto webu. ihned 3.6.2019 byla provedena transakce peněz na účet. a od té doby je ticho. psali jsme tam asi 3 e-maily,volali asi 50krát na telefon,který nikdo nezvedá a stále nic. Je to neseriozní jednání. Co s tím??? dát je k soudu.poraďte.díky


Produkt

trička se zoubky aj.


Požadované řešení

Rádi bychom měli objednané zboží anebo zpět peníze na účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 07:16, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2019 11:41, před 5 lety

Dobrý den,

bohužel nemohu zjistit v jakém stavu je objednávka, jelikož p. Holubářová není spotřebitelka, na kterou je objednávka vystavena, prosím o číslo objednávky anebo jméno, kdo je zadavatelem objednávky. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2019 19:10, před 5 lety


Aneta Holubářová

Dobrý den,ano omlouvám se. Je to za firmu vedent.cz,číslo objednávky 1988.Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 08:16, před 5 lety

Dobrý den,

koukala jsem na výše zmíněnou objednávku VeDent, paní MUDr. Vebrová a balíček s objednávkou byl již odeslán a podle čísla balíčku, je vaše zboží uloženou na poště, jen si nejsem jistá zda pošta zanechala výzvu, nicméně tam čeká na vyzvednutí. S pozdravem Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 08:51, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2019 18:24, před 5 lety


Aneta Holubářová

Dobrý den,zašla jsem tedy na poštu a opravdu tam balíček byl. Moc děkujeme, bylo vše v pořádku. Nicméně bych Vás chtěla požádat za lepší komunikaci z Vaší strany- ať už telefonicky, mailem nebo písemně. Nereagujete a tak lidi, kteří u Vás objednávají nevědí co se děje...Mohou si myslet- stejně jako já- že jde o podvod.děkuji. Nashledanou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2019 10:27, před 5 lety

Dobrý den,

děkuji za informace, budeme se snažit o vyšší komunikaci se zákazníkem. Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2019 10:39, před 5 lety

Tímto žádáme spotřebitelku o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.10.2019 18:52, před 5 lety


Aneta Holubářová

Hodnocení: