Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.5.2019 jsme zadali objednávku na trička z tohoto webu. ihned 3.6.2019 byla provedena transakce peněz na účet. a od té doby je ticho. psali jsme tam asi 3 e-maily,volali asi 50krát na telefon,který nikdo nezvedá a stále nic. Je to neseriozní jednání. Co s tím??? dát je k soudu.poraďte.díky
trička se zoubky aj.
Rádi bychom měli objednané zboží anebo zpět peníze na účtu
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
bohužel nemohu zjistit v jakém stavu je objednávka, jelikož p. Holubářová není spotřebitelka, na kterou je objednávka vystavena, prosím o číslo objednávky anebo jméno, kdo je zadavatelem objednávky. Děkuji.
Dobrý den,ano omlouvám se. Je to za firmu vedent.cz,číslo objednávky 1988.Děkuji.
Dobrý den,
koukala jsem na výše zmíněnou objednávku VeDent, paní MUDr. Vebrová a balíček s objednávkou byl již odeslán a podle čísla balíčku, je vaše zboží uloženou na poště, jen si nejsem jistá zda pošta zanechala výzvu, nicméně tam čeká na vyzvednutí. S pozdravem Gryc
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Dobrý den,zašla jsem tedy na poštu a opravdu tam balíček byl. Moc děkujeme, bylo vše v pořádku. Nicméně bych Vás chtěla požádat za lepší komunikaci z Vaší strany- ať už telefonicky, mailem nebo písemně. Nereagujete a tak lidi, kteří u Vás objednávají nevědí co se děje...Mohou si myslet- stejně jako já- že jde o podvod.děkuji. Nashledanou
Dobrý den,
děkuji za informace, budeme se snažit o vyšší komunikaci se zákazníkem. Gryc
Tímto žádáme spotřebitelku o uzavření případu.
Hodnocení: