Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.6.2019 jsem podala zádost o převedení dodávky plynu a elektr.energie na společnost E.on v na odběrném místě v mém domě,a to v bytě odkud se odstěhovával k 1,6.2019 nájemník.Šlo o převod od Bohemie na E.on.Byla se mnou sepsána smlouva,ale do dnešního dne eon nezahájil převod tohoto odběrného místa ,o nějž jsem žádala.Přes mnohé urgence se nic nedělo,pokaždé byly nějaké výmluvy,které si navíc protiřečily.Do zmíněného bytu už má příští týden nastoupit nová nájemnice a já bych měla energie převést na ni.Navíc bývalý nájemník ukončil smlouvu s Bohemií a vyhrožoval,že nechá odmontovat elektroměr.Pracovnice eonu mi doporučila jako nejoptimálnější řešení,abych napsala výpověď smlouvy na odběr elektřiny u nich a převedla dodávku u Bohemie na novou nájemnici u spol.Bohemia.Dnes jsem dostala zprávu z Eonu,že nemají v blízké době čas na vyřízení mé výpovědi.Přitom u Bohemie nemají ještě ani řádek o tom,že by se od nich energie měla převést k eonu,eon to tam za dva měsíce neposlal.Co tedy s výpovědí a s převedením odběru nové nájemnice u Bohemie?Mám zakoupit svíčky a petrolejkY?
Jsem šokovaná takoýmto jednáním s klientem,cítím se být rukojmím eonu a jeho šlendriánu v práci i v postojích ke klientům.A přes ujišťování jejich pracovnice,že nebudou vůči mně postihy,jim už nevěřím.Navíc nevím,zda bude možnost zajistit nové nájemnici odběr elektřiny.
Plyn byl prý sice převeden na mne,ale stále také nemám žádný dokument a ani zákaznické číslo a číslo smlouvy,abych mohla oodběr převést na nájemnici.
Stěžuji si proto vám,jelikož jednání s eonem končí vždy v slepé uličce.Prosím vás o pomoc!Jsem už psychicky unavená a vyčerpaná.Děkuji předem.
S pozdravem
PhDr.Jana Mančalová,Havlíčkova 552
Donutit společnost E.on k tomu,aby plnila svou funkci a pracovala.
|
Tweet |
V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.
Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.