Společnost


Krzysztof Sławomir Szebesta

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34984Nevyřešená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2019, před 5 lety

Jiří Skácel

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsme v březnu 2019 na Aukru benzínovou motorovou pilu od firmy i-les.cz. Po složení a odzkoušení pily jsem si všiml dvou závad, chybějící těsnění uzavírání oleje a hlavně bezpečnostní závada, kdy se řetěz točil i když pila stála a nebylo zmáčknuté žádné tlačítko. (Pro roztočení řetězu měly být nutná stlačena dvě tlačítka). Poté jsem pilu odeslal na reklamaci. Ani po více než měsíci, jsem neměl vyrozumění o výsledku reklamace a tedy jsme požadoval vrácení peněz včetně poštovného při odeslání peněz zpět. Na tom jsme se nedohodli, a já se obrátil na ČOI. S majitelem jsme se dohodli, že počkáme na vyjádření ČOI a podle jejich rozhodnutí reklamaci dořešíme. ČOI se vyjádřila, že našla pochybení na straně obchodu. Majitel mi stále odmítá vrátit vydané peníze celkem 1599Kč.


Produkt

Benzínová motorová pila GERMAN CS52 4.1 HP


Požadované řešení

Vrácení částky 1599,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 11:40, před 5 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebiteli umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2019 14:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.