Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Špatný den. 19.8.2019 jsem zaregistroval na stránce tajnyzralyflirt.com. Přes všechna podsouvaná upozornění z vaší strany o skutečnostech,že klient souhlasí se vším,co uvádíte v tzv.
všeobecných podmínkách,není nikde přesně uvedeno,jaká částka a za jaké služby (telefonního operátora?)apod. bude účtována!Přes vaše arogantní sdělení o povinnosti uhradit vámi(tel. spol.) účtované
poplatky, odmítám uhradit jakýkoli poplatek účtovaný vámi popř.
další stranou s vámi spolupracující! Vámi stanovené všeobecné podmínky jsou neúplné a tudíž ze zákona neplatné!!!
Rovněž tímto ruším registraci na stránce tajnyzralyflirt.com!
Ing. Radomír Němec (autokrat)
P.S.: Podal jsem podnět k prošetření vašich podvodných aktivit Policii Č.R.
tajnyzralyflirt.com
Upustíte bez náhrady z mé strany od účtování všech
poplatků z vaší strany a dalších stran s vámi spolupracujících, ve věci uvedené v "Popisu stížnosti".
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Spotřebitel by měl odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou (kopie dokumentů je třeba si ponechat) například prostřednictvím společností uváděné adresy: Festivus Media BV, Bezuidenhoutseweg 161, ’s-Gravenhage, Nizozemsko a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Nizozemí, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.