Společnost


AGROMAN.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34993Nevrácení peněz za zaplacené nedodané zboží 1709 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2019, před 5 lety

Zdeněk Škoda

Znění stížnosti

23. 5. 2019 jsme objednal Energys Křepelka Gold 25 kg 4x za 1709 Kč. 28. 5. 2019 mi přišel potvrzovací e-mail, že je objednávka na cestě. 7.6. 2019 e-mail, že z důvodu nemoci bude zboží doručeno později nebo mohu zažádat o vrácení peněz, což jsme učinil. 11. 6. 2019 mi přišel e-mail, že je objednávka zrušena a že mám poslat číslo účtu, že se pokusí peníze co nejdříve vrátit. 2. 7. 2019 odpověď na moji urgenci o vrácení platby, že do 31. 8. 2019 budou peníze formou splátek vráceny. Od té doby firma Agroman nereaguje na moje e-maily a na účtu nemám ani korunu. Jedná se o firmu Agroman.cz tel.: +420 720 599 808, email: info@agroman.cz, Nové sady 988/2,60200 Brno,Česká republika, zapsané u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 109068. Nakupoval jsem jako soukromá osoba.


Produkt

Energys Křepelka Gold 4x25 kg krmiva za 1709 Kč, kod 133 dle objednávky


Požadované řešení

vrácení peněz v plné výši 1709 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 07:16, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 16:51, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.