Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, je mi to velice líto a dělám to velmi nerada, ale už nic jiného mi nezbývá. Musím si stěžovat na českou poštu vlastně omlouvám se jen na paní doručovatelku. Kdyby to bylo jednou tak nic nepíšu, ale je to už stále. Když vím a to vím stále že mi má přijít doporučená zásilka- dopis atd tak čekám ,ale bohužel marně paní doručovatelka není schopná zazvonit nikdy nezvoní a v tom případě kdybych neslyšela zvonek tak mám psa a ten by určitě štěkal kdyby slyšel zvonek bohužel doručovatelka nezvoní. Chápu může se to stát jednou ale to je stále. Bojím se něco říci protože bych pak nemohla jít na poštu pak na mě zle koukají paní u přepážky a paní vedoucí také tak raději už mlčím, tak to aspoň napíšu. Nevím co s tím. Na poštu to mám dost daleko a proto mě to je nepříjemné často chodit na poštu. Mám částečný invalidní důchod tak jsem doma proto vím že paní doručovatelka nikdy nezvoní. Dodávkou PPL DPD a poštou nemám problém když dostanu balík vždy mi ho přivezou domů jediný problém je paní DORUČOVATELKA - PĚŠÍ a nevím co s tím. Zajímala by mě její pracovní doba protože když přijdu na poštu třeba už ve 13 hodin tak paní doručovatelka už je doma pryč z pošty tak by mě zajímala její pracovní doba. Rozhodně 8 hodin nepracuje a ještě podle mě odvádí nekvalitní práci pospíchá domů tak je pro ní jednoduší hodit lístek do schránky než zvonit a dopis nebo zásilku předat.
Žádné zatím nevidím záleží na paní vedoucí ale bohužel ve zlepšení nevěřím.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman