Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34996Magnetické vložky do bot proti bolesti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2019, před 5 lety

Dana Svobodová

Znění stížnosti

Objednala jsem si magnetické vložky do bot, po telefonu mě pán přesvědčil, že pro babičku, která má velké bolesti, potřebuji koupit vložky se silnějšími magnety.....
Uvěřila jsem. Dnes mi vložky přišly....překvapení, zboží neylo zabaleno, jednoduchý na papírku vytištěný návod....velmi lacině vyhlížející výrobek, zcela jiný než na původní reklamě....
a teď jsem našla na internetu ty samé vložky za cenu 79 Kč
platila jsem 1580,-

Mylela jsem, že nikdy nenaletím a stejně ano.....
Tak pro ostatní, kteří by podlehli touze koupit, radím NEKUPOVAT.


Produkt

magnetické vložky do bot


Požadované řešení

za zboží mi peníze asi nevrátí...
upozornění pro ostatní,aby nenaletěli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 16:24, před 5 lety

Pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku (po telefonu, přes internet), může spotřebitelka odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Spotřebitelka má povinnost vrátit zboží prodejci do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 16:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.