Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Jsem maximálně vytočen když jsem zjistil a byl upozorněn stewardami ve vlaku že je funkční pouze jedna toaleta pro všechny cestující,fronty na záchod a stres absolutně nepřípustná situace s tím že ještě trpím nemocí ulcerozní kolitidou a tato situace je pro mě asbolutně nepříjemná. Lidé byli pobouřeni
kompenzace
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitel uplatnit u společnosti reklamaci.
Dobrý den,
za vzniklé potíže se omlouváme. Poprosím Vás o číslo Vaší jízdenky, celý případ prověříme včetně toho, zda Vám byla zaslána kompenzace.
S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager
Dobrý den
Předem chci říct že celou záležitost sem už psal na váš email a to dne 23.8.2019 kde sem doložil foto jízdenky!!! A vy po mě chcete znovu doložit číslo jízdenky když sem vám ji už poslal . Do dnešního dne jsem nedostal ani korunu!! A bude to už skoro měsíc. Žádám o urgentní vyřešení celé situace. Cuber
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážený pane Cubere,
v tom případě Vás poprosím o sdělení e-mailu ze kterého jste nám psal, abych mohl Vaší zprávu dohledat a celý případ osobně zkontrolovat.
Zároveň bych si chtěl poznamenat, že na vyplacení kompenzací má naše společnost lhůtu 30 dní.
Ještě jednou se Vám za způsobené komplikace omlouváme.
S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager
Dobrý den
Psal sem několik e-mailu s adresy standa.cuber@seznam.cz a to už 23.8.2019
Stanislav Cuber
Stížnost přeřazujeme tedy opět na společnost, aby měla možnost e-mail spotřebitele dohledat.
Dobrý den,
tento případ se již uzavřel skrze e-mailovou komunikaci mezi cestujícím a naší infolinkou (info@le.cz), kterou cestující taktéž kontaktoval. Cestující byl kompenzován za nefukční toalety vrácením 50% z ceny jízdeného ve formě leo korun.
S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme a děkujeme za konstruktivní přístup.