Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35003Zamítnutí finanční kompenzace za nevydané snídaňové balíčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2019, před 5 lety

Miroslava Naiel

Znění stížnosti

V den návratu z dovolené jsem písemně poslala stížnost - reklamaci CK Blue Style s tím, že jsme jako jediní nedostali v den odjezdu snídaňové balíčky.
Obdržela jsem téměř po měsíci odpověď, že nám nemůže být poskytnuta žádná finanční kompenzace, protože poskytnutí balíčku je jen v kompetenci hotelového managementu! Jak CK uvádí, balíčky byly delegátem objednány, ale hotel je neudělal. Měli jsme tu smůlu, že jsme byli první, pro koho přijel autobus na letiště a pak se objížděli další hotely. Tudíž jsme čas odjezdu z hotelu nemohli ovlivnit a CK se i v tomto odvolává na to, že i proto nemáme na balíček nárok.
S tímto nesouhlasím, nejsem povinna zjišťovat podmínky čerpání stravovacích služeb jednotlivého hotelu, na což se CK Blue Style odvolává.
Není možné, aby 3 hodiny před odletem a následně 4 hodiny během letu byl den započítán do ceny zájezdu, ale přitom již v tento den není nárok na žádné služby (stravu).
Pokud se CK vymlouvá na hotel, neodpovídá v žádném případě cena zájezdu za 3* hotel, kterou jsme zaplatili. Cítíme se být poškozeni CK Blue Style a požadujeme finanční kompenzaci.
CK Blue Style všechny naše stížnosti zamítá s odvoláváním se na hotel, ale smlouvu jsme uzavírali přes Invii, která prodává tento zájezd pro pořádající CK Blue Style a nikoliv s hotelem.
Jednoznačně došlo k pochybení ze strany hotelu, ale jako klient CK trvám na tom, aby CK uhradila rozdíl ceny, zejméma proto, že jsme v celém autobuse byli jediní, kdo neměl ani pití ani jídlo a museli jsme si vše platit sami na letišti, zatímco ostatní klienti v pohodě snídali.


Požadované řešení

Požadujeme finanční kompenzaci. Cena neodpovídá službám zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 13:45, před 5 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.