Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,jsme manželé,důchodci.Dne 1.6.2019 jsme zaplatili dovolenou Egypt Hurghada.Dvakrát kompenzaci zamítly.Dovolená neodpovídala tomu co napsali v nabídce.Byl to nově zrekonsruovaný hotel,kde ještě během pobytu dělali opravy. Nejezdil výtah,tak jsme požádali o bungalov za který jsme zaplatili 140US.Denně jsme lítali pro dobití kartičky,klíče,vedro .Jídlo nebylo dobré jen pro jejich klientelu. V nabídce bylo ,že klientela evropská,ale to byla lež,Arabové a Egyptané.Z moře nás vyhazovali v 17 hod,rovněž z bazénu před bungalowem.Pláž neodpovídala kvalitě,denně ji načechrávali,byla mokrá. Lehátka useknuté nohy.Dokonce nás evakuovali,jelikož prásknul transformátor,pokoj štiplavý kouř a já v koupelně mokrou hlavu,nevěděli jsme co se děje.Hned první den nejezdil výtah,tak nám dali zdarma zájezd v hodnotě 50 euro,ale výtah měl pořád výpadky. Byla zvolená nekvalitní dlažba kolem bazenu,klouzala. Nebyla jsem sama kdo si na to stěžovalo. Přístup k moří,přes kameny a prudký svah.Hrůza. Celý rok si šetříme na dovolenou,ale to bylo otřesné .Tři dny předodletem jsem uklouzla u bazenu a zlomila jsem si zápěstí,operovali mě v nemocnici v Hurgadě.Cestovka ,aby se nás zastala tak věří hotelu,já říkám pravdu a ponižuje,že se nedovolám pravdy.To byla nejhorší dovolená,stěžuji si poprvé. Manželé Hermanovi z Havířova,důchodci.Tak jsme si dovolenou nepředstavovali,jen stresy.
hotel Hawaii Dreams rezervační číslo 130050585 hurghada
Požadovali bychom kompenzaci,zaplatili jsme 32.778,.a dodatečně 140 US. Bunghalow jsme žádali,jelikož nejezdil výtah,jsme důchodci a manžela bolí nohy.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.