Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám problém s poštou Freyova ve Vysočanech a některými jejími doručovateli -
již 2x v posledním měsíci jsem neobdržela ani výzvu o zásilce do schránky a balík byl poslán zpět odesílateli. Podotýkám, že jsem celé dny doma a zvonek mohu slyšet.
Navrhuji v případě, že mne nelze dohledat, alespoň výzvu připnout na nástěnku do chodby, abych měla šanci balíček vyzvednout či požádat o opakované doručení.
Opakovaného doručení se týká další můj problém - opět to samé. Jednou kurýr prostě nezazvoní a dá výzvu do schránky s tím, že mne nebylo možno zastihnout a při opakovaném doručení jedná naprosto stejně.
Mám malé dítě a není pro mne snadné i z fyzických důvodů na poštu jít, proto bych se ráda mohla na doručovatele spolehnout. Zvlášť, když se jedná o těžší balík..
Děkuji,
Fridrichová Petra
Doručení kurýrní pochůzkou i ve večerních hodinách zdarma jako kompenzace
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman