Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na reklamní akci 25.3.2011 jsme zakoupily sadu vakuových misek. Všechny náležitosti vč.domluvení úvěru u společnosti Cetelem, proběhly v pořádku, stejně tak dodávka misek.
Počala běžet záruční doba, která byla dle smlouvy stanovena na 48 měsíců. 23.8.2012 jsme misky poprvé reklamovali kvůli netěsnosti, kvůli které se nám kazily potraviny. Reklamace uznána, došly nám výměnou nové díly.
27.5.2013 se tatáž vada objevila znovu, zčásti u stejných misek. Reklamace opět uznána a zaslány nové díly.
Když se 17.2.2014 vada opakovala potřetí, volali jsme na WS s tím, že žádáme o vrácení peněz. Bylo nám řečeno, že na to máme právo. Ať pošleme zboží dle smlouvy na jejich adresu a do 30 dní nám pošlou peníze. Vše jsme splnili, peníze však nejsou.
Několikrát jsme na WS volali, nejdřív říkali, že jsou v platební neschopnosti, ale do týdne peníze pošlou, pak že je pošlou do konce května. Začátkem června jsme se už nedovolali. Nedostali jsme ani potvrzené Uznání dluhu, které jsme poslali mejlem.
Vakuové misky Bio Vac Komplet
Vrácení celé částky dle smlouvy č. 849583
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučinil, je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (§19).
V úvahu připadají dvě možnosti vzniku nároku na vrácení peněz. 1. Reklamace byla uznána a jednalo se o třetí stejnou vadu. Spotřebitel by musel mít v ruce nějaký důkaz o jejím uznání 2. O reklamaci nebylo oficiálně rozhodnuto. V takovém případě by bylo nutné odstoupit pro nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě.
Společnost WS International a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.