Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35012Aktivace internetu v mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2019, před 5 lety

Markéta Huňová

Znění stížnosti

Opakovaně obnovují objem dat v mobilu,od společnosti O2.
Přes můj nezájem o tuto službu,mi opakovaně aktivuje společnost O2 internet v mobilu,za poplatek 29kč/24hod.
Tuto službu neustále rušíme přes http://mo2.cz/ivm.
Vždy mi přijde sms ve znění:obnovení objemu dat jsme Vám právě zrušili.Vaše O2.
Během dvou dnů,mi přijde sms:za připojení k internetu bude účtováno 29kč/24hod.
Opravdu nemám zájem o tuto službu.
Nevyužívám internet v mobilu,denní strhávání poplatku za obnovení objemu dat je pro mne likvidační.


Požadované řešení

Zrušení obnovování dat v mobilu navždy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2019 11:29, před 5 lety

Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2019 14:31, před 5 lety

Dobrý den,

k odečítání částky za připojení k internetu v mobilu bez aktivního datového balíčku dochází pouze na základě připojení zařízení s naší SIM kartou k internetu. Mohlo se stát, že telefon ztratil spojení s WiFi, nebo již nebyl v jejím dosahu a nějaká aplikace si vyžádal přístup k internetu.

Doporučím nastavit blokaci automatického připojování k internetu a to zasláním SMS zprávy ve tvaru BAP na číslo 999111. Jakmile tohle bude nastavené, telefon se sám k mobilní datům nepřipojí, ani když bude mít povolené mobilní data.

Vypadá to totiž, že docházelo k rušení obnovy dat, ale nebyl řešen prvotní problém a to ten, že se telefon připojuje k mobilním datům bez aktivního datového balíčku.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 07:26, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 10:07, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.