Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35015Metropolitan - ostudná vizitka ČD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2019, před 5 lety

Jan Kadlčík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 22.8.2019 jsme jeli se synem zpátky z dovolené vlakem EC Metropolitan na trase Štůrovo-Praha. Vagon 365, rezervovaná místa 105 a 106.

1) Od nástupu až po Brno téměř nefungovala klimatizace (tedy bylo příšerné horko bez možnosti otevření oken) ani dobíjecí zásuvky, podle sdělení průvodčího byl problém jen v tomto vagonu, v ostatních klimatizace prý fungovala normálně.

2) Po celou dobu jízdy až do Prahy nefungovala Wifi.

3) Na WC nebyl k dispozici ani toaletní papír, ani ubrousky na utření.

4) Při pokusu o umytí rukou na WC tekla vroucí voda na hranici opaření.

5) Hlášení zastávek z vlakového rozhlasu buď nebylo vůbec, nebo bylo tak slabé, že nebylo vůbec rozumět, co se hlásí.

6) Vrcholem pak bylo zpoždění vlaku při příjezdu v Praze 35 minut, takže nám ujely 2 přípojné vlaky na Plzeň. Bez jakéhokoliv vysvětlení či omluvy.

V kupé s námi cestoval pár ze Singapuru a 2 studentky z Kanady.
Řeknu vám, že už dlouho jsem se tak nestyděl za České dráhy jako včera před nimi. Měl jsem za to, že minulé šlendriánské doby už jsou pryč a ČD se snaží zvednout laťku kvality ke spokojenosti cestujících.
Takovouto jízdu jako včera už bych opakovat opravdu nechtěl a spolucestující také ne. Ostudnější vizitku jim ČD dát nemohly.

Prosím o reakci na výše uvedené.
Děkuji Jan Kadlčík


Produkt

EC Metropolitan


Požadované řešení

Návrh řešení ponechám na Vašem uvážení. Pokud hodíte tuto stížnost do koše, jsem připraven text rozšířit přes sociální sítě a informovat další možné cestující, aby věděli, co potkat i je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2019 17:47, před 5 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je společností určen pro dotazy týkající se odškodňování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 16:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.