Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 25.6.2019 jsem se registrovala na seznamce na internetovém portálu singles50.cz, kdy jsem využila akce na registraci za 38,- Kč, kdy mi ale bylo aktivováno prémiové členství za 159,- Kč. Dne 27.6.2019 mi přišel níže uveden e-mail:
Vážená Verca,
od této chvíle máte Premium členství na Singles50, gratulujeme!
Nyni můžete na Singles50 využívat všech výhod Premium členství bez jakýchkoliv omezení:
Prohlédněte si profilové fotografie doporučených partnerů, kteří je s Vámi sdíleli.
Pište neomezené množství zpráv a přečtěte si všechny zprávy, které Vám ostatní uživatelé poslali.
Doporučujeme přátelským způsobem aktivně kontaktovat oblíbené partnery. Takto zpravidla dosáhnete více úspěchu, než když čekáte, jestli Vás někdo kontaktuje. Neváhejte se obratem ozvat svým kontaktům. Mezi oslovenými může být láska Vašeho života.
Stačí pouze kliknout a podívat se na Vaše osobní partnerská doporučení:
Na co ještě čekáte?
Ano, ukažte mi mé doporučené partnery!
Pokud máte jakékoliv dotazy, např. jak náš produkt používat, neváhejte prosím kontaktovat naše zákaznické centrum. Kontaktní e-mailová adresa se nachází na konci tohoto e-mailu.
Vaše Premium členství je platné po dobu 1 měsíců, počínaje dnem 27.6.2019 v celkové ceně CZK 156 (jednorázová platba včetně DPH).
Abyste mohli nepřetržitě využívat všech výhod Vašeho Premium členství bez přerušení, bude Vaše členství automaticky prodlouženo o další 3 měsíců v celkové ceně CZK 2.247 (jednorázová platba včetně DPH). Samozřejmě můžete Vaše Premium členství písemně vypovědět, a to nejpozději do 4 dní před vypršením předplaceného období, nebo - pokud byla dohodnuta jiná výpovědní lhůta přímo při nákupu - během uvedené lhůty. Pro ukončení automatického prodlužování je nutné, aby byla dodržena výpovědní lhůta. Aby byla Vaše výpověď platná, překontrolujte prosím výpovědní pravidla a jasně označte e-mailovou adresu, která byla použita při registraci na Singles50. Upozornění: všechny platné výpovědi jsou účinné ke konci stávajícího předplatného (tzv. ”výpovědní doba”). Další podrobnosti naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách. Informace o právu na odstoupení od smlouvy naleznete na konci tohoto e-mailu.
Pokud máte dotazy ohledně Vašeho Premium členství, neváhejte nás prosím kontaktovat. Námitky proti fakturované částce musí být vzneseny a doručeny Singles50 písemně nejpozději do 6 týdnů po obdržení Singles50 faktury. Pokud námitka nebyla vznesena v požadované lhůtě, fakturovaná částka je považována za schválenou.
Nenechte se přemlouvat a vyzkoušejte Singles50 funkce Premium již nyní. Prohlédněte si doporučené partnery a si profilové fotografie, které Vaši partneři pro Vás zpřístupnili. Napište zajímavé zprávy Vašim protejškúm, kteří Vás nejvíce zaujali.
Přejeme Vám hodně štěstí na Singles50!
Dnešního dne 23.8.2019 mi přišel e-mail že mám účet zablokován a požadují po mně částku ve výši 2.530,- Kč za 3-měsíční členství, a když tuto částku nezaplatím, tak se vše bude řešit exekucí.
seznamka
Prosím o radu jak mám postupovat při zrušení registrace a jak mám vypovědět tuto službu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Pokračovat v případu
Spotřebitelce opakovaně doporučujeme, aby členství vypověděla podle postupu uvedeného výše. Případné vrácení částky doporučujeme řešit prostřednictvím banky spotřebitelky využitím služby chargeback. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla doplnit případný vývoj.
Stále trvám na zrušení registrace a vypovězení členstvi u této společnosti a také trvám na neoprávněně platbě Kč 2530,-
Predem moc děkuji za Vaši pomoc
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila a respektovala ukončení členství ze strany spotřebitelky.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.