Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#35018Absolutní nezájem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2019, před 5 lety

Martin Alina

Znění stížnosti

Neuvěřitelný šlendriáni !!! V neděli jsem volal do Vodafone, že jsem v Chorvatsku a nemám signál a potřebuji pomoc s nastavením telefonu, jelikož žena signál má dobrej. Máme rodinný tarif a platíme 2500 měsíčně !!!! Paní prej to předá technikům a ti tam v neděli nejsou. Do úterka žádná odezva, tak jsem volal znova a odbyli mě, že na to maj 5 (slovy PĚT) dní !!!! Dnes je pátek a NIC !!! Maj to na háku !!! Takto si váží zákazníků !!!! Dojedu období, na které jsem se upsal a přecházím ke konkurenci !!!!! Podmínky a ceny jsou dneska u velkých společností podobné, takže už je to spíš o slušnosti. Takové chování se už z principu nedá tolerovat !!!! Celou dovolenou mě nechali na holičkách, bez možnosti telefonovat !!!!


Produkt

Home Reď +


Požadované řešení

Ochota pomoci...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 10:03, před 5 lety

Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2019 12:50, před 5 lety

Dobré odpoledne, pane Alino,

požadavky zákazníků se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji, bohužel ale není možné ve všech případech zajistit okamžitou nápravu.

Pokud jde o potíže se službami v zahraničí, doporučujeme vyzkoušet opakované vypnutí a zapnutí telefonu, což v mnoha případech pomůže. Případně můžete v menu telefonu vybrat jiného roamingového partnera - obvykle tuto možnost najdete, když v telefonu vyberete Nastavení - Bezdrátová připojení a sítě - Mobilní síť - Operátor (nebo podobným postupem). Jako další možnost můžete vyzkoušet svoji SIM kartu v jiném telefonu, abychom vyloučili, že jsou potíže způsobené mobilním telefonem.

Doufám, že některá z popsaných možností Vám pomůže, abyste mohl ze svého čísla volat i z Chorvatska.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2019 10:54, před 5 lety


Martin Alina

Paní Bakerová. Opravdu dost jste podcenila mé schopnosti práce s elektronikou, ale pokud předpokládáte, že příčinou mého problému, byla tak triviální hloupost, tak to by dozajista svedl vysvětlit každý (i ten nejhloupější) technik na vaší infolince, to by ovšem musela být ochota pomoci !!!! Proč mi teda nezavolal někdo od vás, aby mi alespoň takovouto radu dal? Prostě nezájem, další jeden otrava z miliónu !!! On si nějak poradí !!! Hlavně shrábnout prachy!!! S tím je ale konec !!! Určitě bude chtít mých 2500 měsíčně někdo jiný, kdo snad projeví větší empatie a ochotu v tak těžkou chvíli, kdy je člověk v cizí zemi a nutně potřebuje pomoci !!!
Pro vaši informaci, samozřejmě jsem zkoušel restartovat telefon, SIM kartu dát do jiného, kde fungovala normálně, takže problém byl jenom v nastavení telefonu, který mimochodem máte ve své nabídce, takže technici by s tím jistě problém neměli!!! Zkoušel jsem i vypnout automatické vybírání vysilače a napojoval jsem se manuálně na jednotlivé vždy se stejným výsledkem. Telefon fungoval pouze několik minut, pak mě odpojil a byl jsem opět bez signálu. Později jsem zjistil, že zastaralá 2G síť mě na vysilači udrží, takže telefonovat šlo, ale mobilní data zoufalství. Kdyby jste projevili ochotu pomoci, jistě by mě váš technik alespoň takovou variantu poradil, pokud by samotný problém neodstranil a trvalo by mu to pár minut, ovšem to by musel zavolat !!!! Takže já jsem místo toho, abych si užíval dovolené, řešil dlouhodobě problém s telefonem a sháněl informace kde se dalo. Takže mnohokrát děkuji, jistě nezapomenu !!! Pokud vím, tak na odstranění problému, máte 5 dní, ale ani v těch pěti dnech nikdo nezavolal, žádám vysvětlení!! Sepisuji oficiální stížnost k rukám vedení vaší firmy a tento případ budu publikovat na webu, abych se o své zkušenosti podělil i s jinými lidmi, kdyby náhodou chtěli přejít k vaší společnosti, tak by měli vědět, co je čeká !!!! S pozdravem, nespokojený zákazník Martin Alina

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2019 11:06, před 5 lety

Dobrý den, pane Alino,

jsem ráda, že se Vám podařilo zprovoznit alespoň volání. Pokud SIM karta v jiném telefonu fungovala v pořádku, bude příčina ve Vašem přístroji, nikoliv ve službě z naší strany.

Pokud přesto chcete podat reklamaci, je třeba ji uplatnit v souladu s Reklamačním řádem na adrese:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:02, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.9.2019 12:40, před 5 lety


Martin Alina

Vážená pí. Bakerová. Že je problém s nastavením telefonu, vám říkám od samého začátku !!! Je vidět, že se řešením stížnosti vůbec nezabýváte, prostě napíšete naučenou frázy, aby jste se mě zbavila a minulá konverzace je vám šumák, takže vaše odpověď je jako zaseknutá deska, okořeněná odkazem na reklamační řád, což váš nezájem jenom podtrhuje. Já už se s váma nebudu rozčilovat. Dojedu do datumu, do kterého jsem se vám upsal a končím s vámi. On si mých 2500 měsíčně rád vezme některý z dalších poskytovatelů mobilního připojení. Počítejte ale, že se o tuto zkušenost rád podělím při kterékoliv příležitosti, která se naskytne. Sbohem, váš bývalý zákazník !!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2019 17:43, před 5 lety

Dobrý den, pane Alino,

máte pravdu, že touto cestou nemohu Vaši stížnost vyřešit - kvůli ochraně údajů skutečně nelze řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Z tohoto důvodu jsem Vám poskytla alespoň obecné informace a návod, jak můžete postupovat a uplatnit reklamaci. Zda této možnosti využijete či nikoliv, je na Vašem zvážení.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 10:59, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2019 16:25, před 5 lety


Martin Alina

Hodnocení:

Komentář: Dtest prakticky plní roli zprostředkovatele konverzace, ale do té nevstupuje ani nijak neporadí. Moje stížnost se nikam nepohnula, Vodafone stále dokola opakuje fádní naučené univerzální věty, jak se zbavit otravného zákazníka, který si po nich dovolil chtít pomoc s nastavením telefonu v nouzové situaci v zahraničí, ale když dojdou slova, tak odkážou na oficiální stránky Vodafone, kde mám vznést stížnost a kolotoč se zase opakuje. Děkuji nechci, na to nemám čas a stejně to k ničemu nevede. Jednoduše tuto zkušenost přeposílám celému okolí, aby věděli, jak s nimi bude nakládáno, když se dostanou do potíží a jakmile mi dojde období, do kterého jsem se Vodafonu upsal, tak se rozloučíme !!!!!