Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35019Hotel v rozkladu, Les Dunes Djerba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2019, před 5 lety

Nikola Čermáková

Znění stížnosti

Objednali jsme si s přítelem LM v 3 hvězdičkovém hotelu Les Dunes na Djerbě. Člověk nečeká kdo ví jaký zázrak, ale určitou úroveň, i co se týká All inclusive. První dva dny v Hotelu docela šli, když pominu vyhozené pojistky v našem pokoji a tříhodinový čekání na nahození pojistek. A hrozný tlak vody ve sprše, kdy se ještě střídala ledová a vařící voda. Pak nastala stávka zaměstnanců hotelu, ředitel hotelu měl utéci, úklid pokoje přestal fungovat, toaleťák jsme si museli jít koupit a recepční nás začaly tvrdě ignorovat. Pak na baru došlo pití, měli jen vodku a "zbytky" limonád. Pak jsme se nechali přestěhovat, díky bohu za ochotného a milého delegáta. Tento hotel, Les Dunes, by měl být zavřený! Je nefunkční a personál neochotný. Je mi dost líto, že slečna na pobočce Exim Tours v Mladé Boleslavi v Bondy centrum, nám k tomu ani nic neřekla. Fakt katastrofa!
Problémy:
1. Vypadla elektrika první den, 3 hodiny než byl problém vyřešen
2. Vypadla elektrika znovu, zjištěno - vadná zásuvka!
3. Stávka zaměstnanců
4. Neochotné recepční!
5. 3 dny neuklizený pokoj - žádný toaletní papír, nevyměněné osušky a ručníky (vyžadováno jednou)
6. Špatný proud vody (vana, umyvadlo) + střídavá teplota (možnost se opařit)
7. All inclusive a věčně nejsou nápoje
Nevím, proč vůbec něco takového je v nabídce!
Nikola Čermáková


Požadované řešení

Odškodnění od cestovní kanceláře Exim Tours.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 09:53, před 5 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 16:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.