Společnost


Velloria Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3502Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2014, před 11 lety

Alice Hofmannová

Znění stížnosti

8.8.2012 jsem si od této firmy přes e-shop zakoupila robotický vysavač Ecovacs Deebot D76. Vzhledem k opakovaným problémům ho reklamuji teď už po čtvrté. Opakovaně dochází ke zkrácení doby vysávání, nyní vysavač vysává pouhých 10 min. než se vrátí zpět do dobíjecí stanice. Reklamce proběhly přes autorizovaný servis a všeny 3 byly uznány. Při čtvtrté reklamaci mi autorizovaný servis nabídnul, že mi vystaví dobropis, který pak musím uplatinit u prodávajícího (Velloria Group). Pokusila jsem se kontaktovat nejdříve firmu Velloria a zjistila jsem, že žádné z telefoních čísel uvedené na faktuře ani na webu nefungují. Napsala jsem tedy e-mail na pana Blandu (jednatele společnosti) s tím, že jsem velice nespokojena s kvalitou toho to produktu a jelikož jde již o čtvrtou reklamaci dle zákona chci odstupit od smlouvy a požaduji vrácení peněz. Pan Blanda na mail odpověděl a poslal mi i telefonický kontakt na sebe. Při následovných urgencích se pan Blanda vymlouval, že se věc řeší, že to poslala mailem, že je příloha moc velká atd. Nyní pan Blanda už na maily neodpovídá ani nezvedá telefon. Před 14 dny jsem mu proto poslala doporučený dopis s oficiální žádosti o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz a s dotazem kam mám vráti vysavač. 14 dnů uběhlo bez jakékoliv reakce. Můžete mi prosím v této záležitosti pomoci?
Děkuji za odpověď.


Produkt

Robotický Vysavač Ecovacs D76 Deepoo


Požadované řešení

Vrácení peněz 10 359,- .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 12:30, před 11 lety

V případě, že spotřebitel uplatňuje reklamaci kvůli výskytu čtvrté různé závady, má právo vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. K tomu je nutné doložit předchozí uznané reklamace. V případě, že je autorizovaný servis uveden v záručním listě jako subjekt určený k opravě, měl by se prodávající jeho stanoviskem řídit. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:32, před 10 lety

Společnost Velloria Group s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.