Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35020Neoprávněně stržené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2019, před 5 lety

Veronika Vencová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Má stížnost se týká stržení peněz z karty. Jedná se o částku 4700 strženou ve dvou platbách ihned po sobě dne 23.8.2019.
Bylo mi sděleno, že mám využít službu chargeback ve své bance. Je to zákonná povinnost kterou bankám ukládá zákon o platebním styku. Na mlince se mi operátor věnoval do chvíle dokud jsem po něm nechtěla řešení. Nevím ani kdo mi peníze strhnul a banka se k tomu staví výborně. Nechci si ani představit, že by to byly třeba mé jediné peníze. Dokonce mi bylo od operátora sděleno, že neví co chargebacj je a po odmlce a dotazech mi sdělil, že mbanka nic takovéjo nemá a neposkytuje. Chtěla jsem mluvit s vedoucím nebo jít osobně někam, kde se mi mohou věnovat a pomůžou mi. Opět mi operátor sdělil, že v mbank nikdo takový není a že mám smůlu. Takže jsem přišla o téměř 5000 czk a banka si ze mě dělá ještě dobrý den.


Produkt

Neznámé platby


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 14:31, před 5 lety

Jestliže banka neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních produktů garantuje, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat.

Klient může podat reklamaci, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy. Klient je oprávněný reklamaci podat jedním z následujících způsobů:
a) telefonicky prostřednictvím mLinky (222 111 999), která je dostupná v čase zveřejněném na internetových
stránkách mBank;
b) písemně – poštou na adresu sídla banky zveřejněném na internetových stránkách mBank;
c) osobně – na prodejním místě mBank (mKiosk, Finanční centrum);
d) elektronickou poštou na adrese: kontakt@mBank.cz.

Doba na vyřízení reklamace ve vztahu ke spotřebiteli se dovozuje ze zákona o ochraně spotřebitele - 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank. Je důležité si však ověřit, zda-li spotřebitel např. při uzavírání smlouvy nepodepsal souhlas s případným prodloužením reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:01, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.