Společnost


LEMICOM spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35026Neúplné vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2019, před 5 lety

Milena Vojtíšková

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem zboží přes internet - měla jsem dvě objednávky.OBĚ jsem a celé úplné vrátila.Do 14ti dnů mi přišlo z každé objednávky jen část peněz, pak skoro měsíc nic. Nyní mi z každé objednávky bylo strženo 68,-Kč....a zaslán zbytek. Je tento postup správný? Ještě jsem se s tímto nesetkala.Jde mi o princip.


Produkt

Trička BEZ POTISKU - neúplné vrácení peněz


Požadované řešení

Řešení je jednoduché-vrátit celou platbu za zboží!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 08:38, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal, a to včetně nákladů na dodání zboží.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 11:13, před 5 lety

Přikládáme dříve dodané informace od spotřebitelky:

"Dobrý den,objednala jsem si přes internet 2dny po sobě zboží z tohoto obchodu.První obj.byla 6ks věcí za 1276,-Kč druhá obj.byla 4ks věcí za 905,-Kč.VŠE,obě objednávky jsem KOMPLETNĚ vrátila.5.8.mi přišlo na účet z obj.330003-593,-Kč a z druhé obj.330347-615,Kč.Týden uběhl a nic se neděje.NELZE se s nimi domluvit!! Už nereagují.Prý to dostanu,ale nechápu kdy a vůbec tento postup.Nikdy jsem se a u nikoho s tímto ještě nesetkala.M.Vojtíšková Jirkov"

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 11:43, před 5 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující informaci:

"Dobrý den, firma Lemicom mi již všechny peníze za vrácené zboží vrátila,,,ač po částech...tak vrátila. Děkuji za vaši pomoc!! M.Vojtíšková Jirkov"

Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.